Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dynamostøy og Brente jordingsbaner Pioneer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dynamostøy og Brente jordingsbaner Pioneer

    Har bytta ut anlegget i bilen. Byttet forsterker, høyttalere, kabler og cd spiller. før bytte hadde jeg ingen som helst støy, men nå har jeg fått en intens dynamostøy som følger turtallet.

    Forsterkeren er jordet skikkelig i karroseri med en 25 kvadrats kabel (1 meter), strømkabel er også en 25 kvadrat. spilleren er jordet på samme sted som den forrige, på en ledig kontakt inne i dash, vet ikke hva denne kontakta er til, men henter både strøm og jord her, dette har fungert fint på den forrige spilleren.

    La oss si jordingsbanene er brente, vil det alltid fungere å jorde rca utgangen til ramma på cd spilleren?

    Er brente jordingsbaner kun hvis forsterkeren har dårlig jord? eller blir de brente om spilleren er jordet dårlig? hadde støy med det samme jeg startet opp, og spilleren er kliss ny. Pioneer DEH-7200 SD


    Takker for alle innspill
    Last edited by Simkin; 11-10-2010, 00:21.
    Pioneer DEH-7200SD, Pioneer GM-D8500M, Polk MM6501, Polk DB501, Polk MM1240DVC, MB Quart ONX4.125

  • #2
    *Fjernet, da søkelink ikke fungerte*
    Last edited by J.T.; 11-10-2010, 20:04. Reason: Neste gang, gi han en gyldig søkelink! :)
    Mvh
    Andreas Moen Sæterbø
    Golf mk2
    Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

    Comment

    Working...
    X