Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslag til 18" til grei pris?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dette er riktignok en 15", men man kan alltids kjøpe to stykk om én ikke er nok. Om man skal teste et stort element for en billig penge, så har dette bra specs til en veldig OK pris:

    http://www.avshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10508284

    Comment


    • #17
      ikke gale pris for den nei... fant litt mer specs/info om elementet her..

      http://www.parts-express.com/pe/show...number=295-420
      Last edited by J.T.; 13-10-2010, 15:10. Reason: Fjernet unødvendig sitering!

      Comment


      • #18
        Fra parts express:
        Element - 220
        Frakt: 129
        Totalt: 349

        Kurs ~5,9

        NOK: 2050 + mva = 2670

        Pris på Avshop med frakt: 2 775,-

        Vet hvor jeg hadde handla i hvertfall..
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #19
          Nettopp. Veldig bra priser på Dayton på AVshop!

          Comment


          • #20
            Fikk se på de Magnat-wooferne i sted, og de ser bra ut! Ser at spesifikasjonene er gode også! God slaglengde, høy følsomhet, tilstrekkelig effekttålighet og ser ut til å stortrives i ca. 100 liter pr. element, tunet rundt 30hz.

            Når prisen i tillegg er hyggelig, er det jo bare å løpe og kjøpe!

            Comment


            • #21
              Hvor forhandles disse?
              xtremecar hadde de ikke iallfall.
              Last edited by Akilles; 14-10-2010, 00:27.
              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

              Comment


              • #22
                Jørgen har to brukte til salgs, går visst veldig rimelig!

                Comment


                • #23
                  Hva med denne? Digital Designs DD3518e 18'' subwoofer ca 7000,- på dynabel.no
                  noen som har erfaring med den? verdt penga?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Fasefeil kjo og hei View Post
                    Hva med denne? Digital Designs DD3518e 18'' subwoofer ca 7000,- på dynabel.no
                    noen som har erfaring med den? verdt penga?

                    Har hatt litt av DD, forsterker a4, og 9515 og 18. kan ikke si noe annet at det er rått
                    Men krever da igjenn kasse. en del av det og. veit ikke hvordan det e med den serien, men tror ikke det er noe unntak.
                    Mvh Even S. Jensen
                    Tlf 41091189
                    Digital Designs, nothing is even close!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by evensvee View Post
                      Har hatt litt av DD, forsterker a4, og 9515 og 18. kan ikke si noe annet at det er rått
                      Men krever da igjenn kasse. en del av det og. veit ikke hvordan det e med den serien, men tror ikke det er noe unntak.
                      ja tenkte en stor bassreflex eller slisseport kasse, men hvor mangen liter aner eg ikkje enda ka som er best

                      Comment


                      • #26
                        det er vel minimum 150l kasse, helst opp mot 200l for 18"... Har ett DD9515 som går billig om dagen da
                        http://www.judysbilstereo.no/webshop/product/73220
                        Ole Petter Holelien
                        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Judys Bilstereo View Post
                          det er vel minimum 150l kasse, helst opp mot 200l for 18"... Har ett DD9515 som går billig om dagen da
                          http://www.judysbilstereo.no/webshop/product/73220
                          ja blir vell noe rundt 200L
                          er vell mer rettere at elementet ser sånn ut men,når jeg søkte litt.

                          http://www.zeimaudio.com/products/digital05.htm

                          sikkert ett gromt element da, hmm men vil helst hatt 18" .. =/

                          hvor lenge gjelder denne prisen da?

                          grunnen til at jeg spør at jeg kommer ikke til å handle noe sub enda..men bare ute å ser meg litt rundt om midlertidig.


                          men i følge nettsiden så har du jo ett 18" da vist det stemmer?

                          http://www.judysbilstereo.no/webshop...ct/86940/10915


                          eller er den 15" på link oppi her grommere en 18" som jeg linka til evt?
                          Last edited by Terranoise; 19-10-2010, 18:16.

                          Comment


                          • #28
                            Er vel litt hva du har å drive dette med å. 35serien er vel ett mere allround element som ikke trenger så mye effekt kontra 95 serien som trenger endel effekt for å funke men tåler til gjengjeld mere juling.. Ikke noe problem å skaffe 18" i begge seriene heller
                            Ole Petter Holelien
                            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Judys Bilstereo View Post
                              Er vel litt hva du har å drive dette med å. 35serien er vel ett mere allround element som ikke trenger så mye effekt kontra 95 serien som trenger endel effekt for å funke men tåler til gjengjeld mere juling.. Ikke noe problem å skaffe 18" i begge seriene heller
                              har en ma audio hk4000d og skal ha 2 eller 3 odyssey batterier.

                              men ok skjønner ka du mener

                              Comment


                              • #30
                                Jeg har en RE XXX-18 som jeg kan vurdere å selge om prisen er rett (rundt 8k). Ny i eske, men såvidt demotestet/-brukt av importør. Er strøken.

                                Tror ikke det går å sende den, da... Esken er enorm, og veier nok rundt 40kg med emballasje.

                                Comment

                                Working...
                                X