Announcement

Collapse
No announcement yet.

funker kun en spiller i bilen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• funker kun en spiller i bilen

Hei. Har en golf 3 hvor jeg har lyst til å bytte spiller.
    Jeg har prøvd 7-8 forskjellige spillere, men ingen funker. Jeg kobler alt riktig, alt for strøm, men den vil ikke skru seg på.. Det er kun den orginale Clarion spilleren som funker. I går sjekket jeg adapteren på den nye spilleren ordentlig, jeg skjøta alle kabler som kutta med skjøtehylser og alt. Da ble det fremgang og lysebegynte og lyse på spilleren, men fortsatt så funket den ikke. ikke noe lyd eller noe bilde på skjermen.. ER det noen som vet hva som kan være galt ?

skal ikke være noe problem å bytte spiller i golf 3. Hva slags spiller er det du ønsker å sette inn?
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Vet det ikke skal være noe problem. har prøvd alt, men ingen av spillerne jeg har prøvd vil funke. Har sjekket med voltmeter og alt, og det kommer strøm. Da tenkte jeg det var noe med spilleren, men prøvde den i en annen bil da funket den heelt fint.. Det må være en eller annen form for en sperre men jeg aner ikke hva

Comment

Originally posted by can92 View Post
        Vet det ikke skal være noe problem. har prøvd alt, men ingen av spillerne jeg har prøvd vil funke. Har sjekket med voltmeter og alt, og det kommer strøm. Da tenkte jeg det var noe med spilleren, men prøvde den i en annen bil da funket den heelt fint.. Det må være en eller annen form for en sperre men jeg aner ikke hva
        Det skal være 2 stk ledninger som har strøm. En konstant og en når tendingen settes på hakk 1. I tilleg må jordingen være i orden.
        Det kan skje at du får jord igjenom antennekabelen, noe som ikke er bra.

Jeg vil tro at clarion-spilleren har ISO rett inn i spilleren, mens de andre har ledninger før isokontakten.
        Det kan tenkes at rød og gul ledning må bytte plass i kabelen. Hvis det bare er en av ledningene som har strøm, så kan du koble sammen rød og gul til den ene som har strøm.
        Prøv med en prøvelampe i stedet for voltmeter, ev bruk voltmeteret når spilleren er tilkoblet, ikke når ledningene er uten belastning.
        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Working...
        X