Announcement

Collapse
No announcement yet.

E-post til nettbutikker.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• E-post til nettbutikker.

Hoy!

Er det noen som har hatt noe særlig kontakt med bilstereospesialisten og bilstereo.no via mail?

Har sendt begge plassene opptil to mailer (og ventet på svar!), uten å ha fått noe som helst slags svar...

Merkelig?

Du får prøe å ringe, får raskere svar da. Eller finne en annen butikk å handle i
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by Kristian! View Post
      Hoy!

Er det noen som har hatt noe særlig kontakt med bilstereospesialisten og bilstereo.no via mail?

Har sendt begge plassene opptil to mailer (og ventet på svar!), uten å ha fått noe som helst slags svar...

Merkelig?
      Ser ikke en eneste grunn til å handle der. Dårlig kundeservice, arrogante og tildels høye priser. Tror de vet alt, ljuger deg rett opp i trynet når du forteller hva du trenger og hva dem vil anbefale. Er mange som har blitt lurt der gitt.
      Så lenge det fins så mange andre butikker som er BRA, fins det ikke noe grunn til å handle der.

Comment

Jeg opplevde at mailadressen min lå i ett spamfilter hos bilRADIOspesialisten, men det ble ordnet opp i veldig kjapt. Jeg trodde også først de ignorerte meg, men det var jo ikke faktum.

Har dessverre ikke erfaringer fra de to butikkene du nevner...
        Sture Vedal

Comment

Så jaggu ikke den skrivefeilen med det første, Chin

så... Hvilke nettbutikker anbefalere dere som selger både JBL og Focal?

Comment

Working...
          X