Anbefaler på det sterkeste å se på LIB' kabel, istedenfor IB. Den er mye bedre, til samme pris i Norge. Også ER den 25mm2. Noe IB kabelen, dessverre, ikke kan skryte på seg. Den er nærmere 16mm2, enn 25mm2. Og derfor tar vi ikke inn denne kabelen lenger.
Nei, denne leverer vi enten metervis eller på rull á 50 meter.
Er selvfølgelig ikke noe problem å kjøpe 15m eller 30m
Hop Audio: 2,- pr. meter i rabatt kvalifiserer vel knapt til å kalles tilbud. Hehe.
Joakim: Har ikke sjekket, for trenger ikke det når veil.pris i USA er nær 50% med frakt og mva. Om du vet om noen som selger ruller med 25-40 meter 25mm^2 for 26,- pr. meter, så er det bare å si fra, men jeg gidder ikke kaste bort en time på å sende mail til forskjellige folk for å spare en femmer pr. meter.
Pål: Takk for tipset! Har funnet Tsunami til ca. samme pris, så det er kanskje et bedre alternativ da! Knall!
Hop Audio: 2,- pr. meter i rabatt kvalifiserer vel knapt til å kalles tilbud. Hehe.
Nå er i utgangspunktet veiledende pris veldig bra for denne kabelen
Vet ikke hvilken kvalitet det er på lederene i kablene du har sjekket, vår kabel er i hvert fall 100% OFC.
Jeg må sjekke hva jeg har igjen. Men hvis jeg finner et par ruller til med Connection Best kabelen. Så kan jeg tilby den til 39,- pr meter. Det er det laveste jeg klarer. Da vet dere i det minste hvilken kvalitet dere får
Comment