Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gruppekjøp fra USA? Halv pris på strømkabel, 25mm^2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg tror f*** meg verden har gått av hengslene!
    Kjøpe kabel fra USA for å spare... what, 200 kroner???

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #17
      ja en kan jo begynna å lura
      fusion/audi system xIon/digitals design

      Comment


      • #18
        Hehe, hadde det vært for 200,- så hadde jeg ikke giddet.

        Jeg trenger minst 25 meter. Kommer antagelig til å kjøpe derfra uansett, men er jo greit å lufte det, slik at andre evt. kan henge seg på dersom de har lyst på billig kabel.

        Om noen river av seg noen hårstrå av den grunn, så må de få lov til det.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Miniboom View Post
          Hehe, hadde det vært for 200,- så hadde jeg ikke giddet.

          Jeg trenger minst 25 meter. Kommer antagelig til å kjøpe derfra uansett, men er jo greit å lufte det, slik at andre evt. kan henge seg på dersom de har lyst på billig kabel.

          Om noen river av seg noen hårstrå av den grunn, så må de få lov til det.
          Hårpryden er fortsatt intakt, men du sparer altså ikke mer enn 200 kr., med mindre frakta fra USA er gratis!

          Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

          Comment


          • #20
            Originally posted by Dag Johansen View Post
            Hårpryden er fortsatt intakt, men du sparer altså ikke mer enn 200 kr., med mindre frakta fra USA er gratis!

            Mvh
            Dag Johansen
            Manken sitter godt, altså? Hehe... Jeg som prøvde å ta meg sammen litt fra forrige matte/logikkfail her! :P

            USA = 26,- pr. meter inkl. mva og frakt hjem på døra.

            Norge = 39,- pr. meter - pluss frakt. Tror en kveil på X antall meter veier litt, så det koster sikkert over et par hundre det og.

            Anywho. JEG sparer kanskje ikke mer enn 450 kroner på det jeg skal kjøpe alene (som er til flere enn bare meg, for the record), men andre har muligheten til å spare litt også. Noe som er grunnen til at jeg laget tråden. Capishe?

            Det er faktisk ikke verre for de som ikke måtte være interessert, enn å bare overse hele tråden.

            Du har sikkert noe treverk liggende som skulle vært pusset på.

            Comment


            • #21
              OK, fristen ute, kabel bestilt.

              Ingen interessenter innenfor tidsrammen, for den som måtte lure. :P

              Comment

              Working...
              X