Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ground Zero importør?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ground Zero importør?

    Noen som vet om noen her i landet som importerer spillere fra Ground Zero?

    Har sett på denne "Ground Zero GZCR 635DVD" og lurer på hva andre synest om den, og hvike forhandlere tar inn de spillerene?

    Ground Zero GZCR 635DVD

    Har noen prøvd Equalizer'n til GZ?
    Denne: Ground Zero GZEQ 4,7
    Last edited by TDK; 25-10-2010, 02:38.
    - 94' VW Passat 1,9TDK
    (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
    På utkikk etter nytt!

  • #2
    Denne kan jeg bestille til deg, hvis du vil. Prisen er 3990,- + frakt
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
      Denne kan jeg bestille til deg, hvis du vil. Prisen er 3990,- + frakt
      Kan du lage en liste på hvilke priser + frakt på alle GZ sine spillere?
      - 94' VW Passat 1,9TDK
      (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
      På utkikk etter nytt!

      Comment


      • #4
        Nei, du får komme med modell på de som kan være aktuelt, så skal jeg se hva som er tilgjengelig. Det så ut som 635DVD var eneste spilleren tilgjengelig i Norge, men kan hende de har flere.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Har også sett på GZCR 235USB, GZCR 335BT og GZCR 755MON

          Noen som har prøvd Equalizer'n til GZ? GZEQ 4.7
          - 94' VW Passat 1,9TDK
          (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
          På utkikk etter nytt!

          Comment


          • #6
            det er sikkert bedre lydkvalitet fra sonyen du har enn fra denne. jeg sier sikkert fordi jeg ikke har hørt sonyen, men kan skrive under på at det er crappy og at du kommer like langt med en noname kinaspiller som med en kinaspiller med gz logo på
            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

            Comment


            • #7
              Nå har ikke jeg noen egen erfaring med GZ Spillerene, men ut ifra det jeg har fått hørt så er ikke disse fra øverste hylle :P for å si det slik, men de funker vel til sitt bruk
              Ville heller ha sett på andre muligheter for spillere jeg å, men for all del velg det DU vil ha og ikke hva alle de andre vil ha, for det er det som gjør dette litt morsomt og noe eget
              Bare en liten idè til deg.
              Er ikke inngrodd i oppsettet ditt, men regner med du kjører rent GZ oppsett. Du kan jo kjøre 2spillere
              GZ spiller som synes på dash, og en annen "hoved-spiller" i hanskerom eller noe i den duren? begge fungerende selvsagt :P
              Bare en ide om ikke GZ skulle vise seg å være noe spesielt godt.

              Ellers så må du ha lykke til med spillervalget
              |HonkyTonky
              |Pioneer||Rockford-Fosgate
              |Rockford-Wall in Progress

              Comment


              • #8
                Originally posted by honkytonky View Post
                Nå har ikke jeg noen egen erfaring med GZ Spillerene, men ut ifra det jeg har fått hørt så er ikke disse fra øverste hylle :P for å si det slik, men de funker vel til sitt bruk
                Ville heller ha sett på andre muligheter for spillere jeg å, men for all del velg det DU vil ha og ikke hva alle de andre vil ha, for det er det som gjør dette litt morsomt og noe eget
                Bare en liten idè til deg.
                Er ikke inngrodd i oppsettet ditt, men regner med du kjører rent GZ oppsett. Du kan jo kjøre 2spillere
                GZ spiller som synes på dash, og en annen "hoved-spiller" i hanskerom eller noe i den duren? begge fungerende selvsagt :P
                Bare en ide om ikke GZ skulle vise seg å være noe spesielt godt.

                Ellers så må du ha lykke til med spillervalget
                Ja, er en ide det og kjøre med 2 spillere.
                For kan vell da bruke den jeg har nå, og kjøre lyden gjennom den fra en GZ-spiller ved hjelp av aux-inngangen på den jeg har nå?

                Men nå skal det sies at jeg ikke er så veldig opptatt av klar lyd osv. da det skal monteres i en 86' VW Caddy pickup som jeg vil tro ikke er verdens beste bil og få til bra lyd i.
                Så lenger det spiller godt, og jeg er ikke opptatt av at den skal være noen db-utforderer eller noe.

                Grunnen til at jeg vil ha GZ er for og ha noe mange rundt omkring her jeg bor har for det meste enten Sony eller Pioneer spillere med tilhørende oppsett eller RF oppsett.

                For og si det enkelt som vil jeg skille meg ut i mengden på den måten at jeg har noe ikke mange andre har, selv om det kanskje ikke spiller like bra.

                Og om jeg velger og gå for bare GZ-spiller, så kommer jeg til og kjøre lyd gjennom GZ sin equalizer slik har flere innstillingsmuligheter på den måten.

                Interiøret blir selvsagt lettere modifisert med GZ logo på ryggen på setene og/eller på nakkestøttene, samt spesial-lagde dørtrekkt og dasbord
                Last edited by TDK; 26-10-2010, 10:44.
                - 94' VW Passat 1,9TDK
                (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
                På utkikk etter nytt!

                Comment

                Working...
                X