budsjett? Stor kasse kan du ha? DD2515 og 3515 Funker veldig greit både i portet og lukket kasse.
Ground Zero GZHW 38X 1000W RMS 2+2 ohm funker å greit og har en veldig fin pris
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Kasseområde blir en bassreflex kasse som kommer til å fylle hele bagasjerøommet på en 2006 modell opel astra 3dørs gtc . Vil at elemente skal kunne spille dypt,fint og litt morro faktor må det ha med at det skal kunne spille høyt i tillegg
De GZ elementene hadde ikke vært så dumme, men da må nok jeg få litt mer effekt også. Men det kan alltids også ordnes etterhvert Så får tenke litt på de.
De frister litt. Er jo et knalltilbud Men skulle ønske ml3800 fortsatt hadde vært til salgs. Så får se hva det blir til. Avgjørelsen blir tatt iløp av helgen
Takk for tipsene dere som har skrevet her. Magnat blir nok litt i det minste laget for meg desverre. Men takker for tilbudet Valget blir ihvertfall tatt iløpet av helgen
Originally posted by Bilstereosenteret.noView Post
Nå har jeg kun Fusion og Hertz HX 380D igjen.
Vurderer sterkt de 2stk HX380D. Men er så utrolig mye annet som frister også. Vanskelig å velge. Hehe. Men disse var den forrige modellen. Ikke den dere har avbildet på nettsiden?
Comment