Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling av 2stk 15" subwoofere?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anbefaling av 2stk 15" subwoofere?

Hva kan noen av dere her på forumet anbefale av 15" subwoofere?

De skal bli drevet av en Digital Designs M3 monblokk.

Takker på forhånd for svar

budsjett? Stor kasse kan du ha? DD2515 og 3515 Funker veldig greit både i portet og lukket kasse.
    Ground Zero GZHW 38X 1000W RMS 2+2 ohm funker å greit og har en veldig fin pris
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

PM sendt

Comment

Jeg har en B2 Audio HS15 til salgs.. Fantastisk bra element, men tok litt for stor plass i bilen min.. Kan få god pris om du er interessert

Comment

Sykt mye å velge mellom, altså... hva med litt mer spesifiserte krav til kassestørrelse og bruksområde?

Comment

hei har 2 stk Ground Zero GZPW15XQ 5000W RMS 4 x 1 ohm Plutonium 15" Subwoofer
            til salgs. bud
            http://www.youtube.com/user/lappis22
            Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

Comment

Kasseområde blir en bassreflex kasse som kommer til å fylle hele bagasjerøommet på en 2006 modell opel astra 3dørs gtc . Vil at elemente skal kunne spille dypt,fint og litt morro faktor må det ha med at det skal kunne spille høyt i tillegg

De GZ elementene hadde ikke vært så dumme, men da må nok jeg få litt mer effekt også. Men det kan alltids også ordnes etterhvert Så får tenke litt på de.

Men tar gjerne imot flere anbefalinger også

Comment

Har Hertz HX 15" og Fusion PP-SW 15" på supertilbud. Se under "til salgs" her inne, hvis interesse.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Kan anbefale Hertz HX380. Knall gode elementer.
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

De frister litt. Er jo et knalltilbud Men skulle ønske ml3800 fortsatt hadde vært til salgs. Så får se hva det blir til. Avgjørelsen blir tatt iløp av helgen

Comment

Takk for tipsene dere som har skrevet her. Magnat blir nok litt i det minste laget for meg desverre. Men takker for tilbudet Valget blir ihvertfall tatt iløpet av helgen

Comment

Nå har jeg kun Fusion og Hertz HX 380D igjen.
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                          Nå har jeg kun Fusion og Hertz HX 380D igjen.
                          Vurderer sterkt de 2stk HX380D. Men er så utrolig mye annet som frister også. Vanskelig å velge. Hehe. Men disse var den forrige modellen. Ikke den dere har avbildet på nettsiden?

Comment

har en b2audio hs 15 jeg vurderer å kvitte meg me, så du hadde fått tilbud om en til her å da har du jo to:P
                            Lars Ole Spitalen
                            bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                            anlegg: DD, mtx, kenwood
                            skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

Ser ut som det kanskje kan bli noen B2 Audio es15" suber. Men valget er ikke avgjort helt enda

Comment

Working...
                              X