Heisann! Er ny her, og er fårsovidt ganske fersk innen sterio. Eller vet hva som er hva, men elektronikk har liksom aldri vært helt min greie, men nå er jeg villig til og prøve og lære meg. Vet hvordan man kobler opp et lite annlegg som noen subber og forsterkere og spillere osv, men har seg slik at jeg har en Opel Omega stående så jeg vil lage meg "annleggsbil" av. Da har jeg lyst på STOR sterio. Har også lyst og lage til hull i dørtrekkene og sette høgtalere og subber og div rundt om kring, men da må jeg vel bygge med byggskum og sparkel og div. Noen som har en liten "how to do list" når det gjelder det? Og bygging av kasse til subbene også må gjøres
Og jeg er Ground Zero frelst, så om noen har lyst og sjekke litt på nettet etter brukbare subber og forsterkere og slikt da tar jeg i mot det med meget stor takk
Har et mål på 20000-30000 watt. Penger har ikke så veldig mye og si. Så om det koster litt da får det bare koste litt
Har altid hatt lyst og gjøre dette, men først og fremst må jeg prøve og lære og feile og få litt kunnskap så om noen har lyst og forklare litt om hvordan man kan gå fram til og prøve så er det bare og forklare i veg Har lyst og prøve og få startet opp etter nyttår, og fått gjort det meste klart til sommeren igjen
Mvh.
Og jeg er Ground Zero frelst, så om noen har lyst og sjekke litt på nettet etter brukbare subber og forsterkere og slikt da tar jeg i mot det med meget stor takk
Har et mål på 20000-30000 watt. Penger har ikke så veldig mye og si. Så om det koster litt da får det bare koste litt
Har altid hatt lyst og gjøre dette, men først og fremst må jeg prøve og lære og feile og få litt kunnskap så om noen har lyst og forklare litt om hvordan man kan gå fram til og prøve så er det bare og forklare i veg Har lyst og prøve og få startet opp etter nyttår, og fått gjort det meste klart til sommeren igjen
Mvh.
Comment