Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 Spillere i en bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 Spillere i en bil

    Hei jeg har sett att en del folk bruker 2 spillere i en bil og lurte på hvlike fordeler får man av det, og hvordan kobler man opp 2 spillere til samme forsterkere?

    Det jeg har sett som er mest vanlig er en 1-din spiller men flipout skjerm og en helt vanlig 1-din spiller.
    Fi BTL 15"
    Rockford Fosgate T4000-1bd
    Alpine

  • #2
    Finnes noen forskjellige løsninger på dette men slik jeg ser det så bruker di en spiller til lydprosessor en til media

    Si feks du har ODR spilleren + en 2 din navi sak. Da kjører du ut signal rett inn på odr spilleren så tar odr spilleren av signal prosesseringen også går lyden videre til forsterkerne.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      ok da vart jeg litt klokere.
      Fi BTL 15"
      Rockford Fosgate T4000-1bd
      Alpine

      Comment


      • #4
        Originally posted by Tor Ølberg View Post
        Finnes noen forskjellige løsninger på dette men slik jeg ser det så bruker di en spiller til lydprosessor en til media

        Si feks du har ODR spilleren + en 2 din navi sak. Da kjører du ut signal rett inn på odr spilleren så tar odr spilleren av signal prosesseringen også går lyden videre til forsterkerne.
        Dette er en løsning som mest sannsynlig kommer til og bli brukt i min Caddy, når den tid kommer at jeg skal bygge anlegg i den. En spiller synlig i dash, og en gjemt i hanskerom etc. som sender signal til en equalizer som igjen sender signal til forsterkerene (kommer til og bruke 2 eller 3stk)
        - 94' VW Passat 1,9TDK
        (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
        På utkikk etter nytt!

        Comment

        Working...
        X