Announcement

Collapse
No announcement yet.

Omformer spm.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omformer spm.

Noen som vet hvor mye effekt/stor omformer jeg trenger for å drive en laptop, ekstern hardisk, og en xbox/playstation 2?

Trenger også tips om hvor man får tak i gode omformere
    Har sett litt rundt, men finner ikke noe spesielt på akkurat hvor mye jeg kan drive.

Brukte en helt vanlig mascot omformer 12 te 230 v, på lapptoppen =P fungerte bra.
    http://www.youtube.com/user/lappis22
    Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

Comment

Hvis man snur om på logikken din da Jørgen og ser for oss at han mener EN omformer som tar 12V og omformererer (nytt verb der folkens) til 230V så gjør man plutselig ting litt lettere. Tipper det er DET han vil finne ut av
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Tony View Post
        Hvis man snur om på logikken din da Jørgen og ser for oss at han mener EN omformer som tar 12V og omformererer (nytt verb der folkens) til 230V så gjør man plutselig ting litt lettere. Tipper det er DET han vil finne ut av
        12 -> 230v -> ~19v -> div volt.

Jippi for støy!
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Kansje lurere å kjøpe billader til laptopen, også kjøre omformer på hardisk og playstation?
          Skal ordne media senter under setet.

Comment

Har en billader her som er ny i eske, send meg en PM hvis du er interessert.
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Måten du gjør det på er å se på strømadapterne til det du vil koble og så ser du hvor mye effekt de drar på 230V. Du legger det sammen og deretter leter du etter en omformer som kan gi høyere effekt enn det de trekker til sammen.

Men jeg ville kjøpt en billader for PC'en og en liten omformer for resten.
              Mvh. Damir

Comment

Working...
              X