Stoler på dere jeg :P nå har jeg bestilt Mosconi 200.4 nå er det bare å sitte å vente i spenning 1uke for å se hva jeg får i posten
håper jeg ikke blir skuffa
Kan vel hende du blir skuffa hvis det er skralt med justerings muligheter på spilleren din, har du ikke det så bør det prioriteres foran alt annet, min mening altså.
Er mer eller mindere den bestemmer hvordan anlegget skal låte, valg av utstyr er mer utslagsgivende på klangkarakter, og kontroll og forvregning, men hva har det å si hvis ikke anlegget spiller i fase?
Når du har en bra spiller som har mulighet for å justere anlegget skikkelig i fase, og du har gode justeringsmuligheter på delefilter biten da hører man virkelig forskjell på utstyret
Kan vel hende du blir skuffa hvis det er skralt med justerings muligheter på spilleren din, har du ikke det så bør det prioriteres foran alt annet, min mening altså.
Er mer eller mindere den bestemmer hvordan anlegget skal låte, valg av utstyr er mer utslagsgivende på klangkarakter, og kontroll og forvregning, men hva har det å si hvis ikke anlegget spiller i fase?
Når du har en bra spiller som har mulighet for å justere anlegget skikkelig i fase, og du har gode justeringsmuligheter på delefilter biten da hører man virkelig forskjell på utstyret
På spilleren er den en del stillingsmulighet, med EQ jeg han stille hz og DB/LVL på 6 kurver
hipasss mid lowpass, var noen andre og men huska ikke helt hva de var
Både JL W6 og W7 er sikre vinnere i mine ører. W7 er litt mer brutal i dybden, og trenger i grunn et godt frontsett for ikke å låte litt "ullen". Merket en del forskjell da jeg fikk delt mine lavere etter at jeg fikk inn litt mer midbass foran, gir godt skyv i bunnen for å være et par 10"!
Skal du ikke ha så "mye" lyd i fronten, må du belage deg på å hente litt midbass bak (eller få en platt lyd), og da er W6 sikkert et bedre valg. Den er litt mer allrounder, etter hva jeg har forstått. Har hørt begge, men i forskjellige oppsett, så har ikke det beste sammenlikningsgrunnlaget. Syns W7 låter en del tøffere, i alle fall!
Focal-subwooferne er sikkert et trygt valg, har bare hørt lovord om dem, men det eneste jeg har hørt derfra har vært i helt feil kasser (bittesmå bassreflekskasser av tynn glassfiber), så har i grunn ingenting å bidra med der...
B2s AC-serie skal vel låte knall, men jeg glemte å høre på dem sist jeg hadde sjansen...! Er jo OK pris på dem også.
Du klarer deg utmerket med ett batteri når det ikke er snakk om dB-drag eller timevis med spilling uten å ha motoren igang.
blir:
Pioneer sjerm "montert"
Focal KRX2 fremme "montert"
Focal KR2 bakdører "montert"
drevet av Mosconi 200.4 (bestilt og på vei)
2stk Hertz ML3000
1 er bestilt, snubla over Bilstereosenteret sitt tilbud, skal i tett kasse
drevet av Mosconi AS300.2 (skal snart bestilles)
Batteri (skal bestilles)
fant seff at Bilen skal på EU kontroll, audi deler pleier ikke selges på tilbud
Har bestemt meg for og Støpe kasse og skal lakkers i sort metallic, håper jeg kan vis den frem en dag.
trenger nok hjelp, har aldri støpt glassfiber før
så har en Focal solid 4 til salgs snart, noen intr ?
Comment