I går klarte eg visst å sprenge diskantene mine (Hertz ML28). Tok volumet eit par hakk før høgt (60, spelt fint med 58 før). Var ein kompis som syns anlegget var så dårlig for det ikkje spelte så heile bilen sto å hoppa, kan sei han blei ganske overraska over kvaliteten på lyden. Tydligvis så tålte ikkje diskantane like mykje som resten, og tok kvelden. Kan være eg mata dei med for mykje effekt? Dei fekk jo 130w kvar i 4ohm.
Er på utkikk etter nye diskantar men har eit ganske stramt budskjett for tida. Syns kanskje hertz diskantane va litt vel kvasse i lyden så kanskje noko anna? Bør helst passe i samme hålstørrelse så eg slepper å støype nye holdere
Det eg har er Audison lrx 4.1k og 1.1k, Hertz ML1600 mellomtoner, JL 12w6v2 (og ML28) som blei kjørt aktivt med ein P88RS.
Er på utkikk etter nye diskantar men har eit ganske stramt budskjett for tida. Syns kanskje hertz diskantane va litt vel kvasse i lyden så kanskje noko anna? Bør helst passe i samme hålstørrelse så eg slepper å støype nye holdere
Det eg har er Audison lrx 4.1k og 1.1k, Hertz ML1600 mellomtoner, JL 12w6v2 (og ML28) som blei kjørt aktivt med ein P88RS.
Comment