Announcement

Collapse
No announcement yet.

SEMA Show Las Vegas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SEMA Show Las Vegas

    Hei!

    Jeg er nå i Las Vegas på SEMA Show og tenkte å dele litt tanker og opplevelser rundt dette.

    Vi, i vårt langstrakte land har gang på gang sett tøffe, strøkne og vakre bilstereoinstallasjoner. Enten som et SQ oppsett eller SPL med tonnevis av subber.

    Biler så bra gjennomført at man bare blir måpende.

    Men det jeg har sett her i Las Vegas til nå, er fritt vilt! Bilene dem bygger om her borte er så sinnsvake og tøffe at det var sanseinntrykkene mine alene i dag som fikk meg til å måtte gå hjem før showet sluttet da jeg ble så trøtt. Jeg sitter med millioner av bilder og tanker som svever rundt i hodet mitt om alt det fantastiske kunstverket jeg har sett i dag av bilstereoinstallasjoner, styling o.l.

    Dette MÅ oppleves, og LAS VEGAS MÅ oppleves!!! Noen andre som har deltatt eller er på SEMA nå as we speak?

    Skal få lagt ut noen bilder her etterhvert, dette MÅ SEES!!!
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    Jeg synes noen av de Showbilene tar litt av, men uansett. Las Vegas og SEMA er noe jeg skulle ha fått med meg en gang før jeg dør.

    Die you lucky bastard!
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • #3
      Been there, done that...

      Sema i seg selv er et høydepunkt, men har du reist mye i verden så ville du også sett at Asia stiller med veldige heftige installasjoner som faktisk funker og ikke kun er ment for å se tøffe ut. Nesten noe som den showbilen (BMW'en) Alpine bygde for noen år siden. Fet som bare fy, håndverksmessig en genistrek, men fullstendig ubrukelig i den virkelige verden.

      Men liker du å henge på The strip og møte andre turister i the city of toes / nails & heels, så er Vegas absolutt verdt et besøk.
      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

      Comment


      • #4
        Er jeg bare gammel eller sær når det gjelder installasjoner, siden de må kunne brukes til noe?

        Pøs på med bilder!
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

        Comment


        • #5
          Hehe.. Var nok ikke bare showbiler som bare skal se tøffe ut, Jay. Trodde du hadde vært der?

          Fikk en demo i dag av en 60-åring som har vunnet alt som finnes av pokaler for iasca og meca. Man kunne ikke se anlegget. Høyttalerne var bygd inn bak dashbordet med klar bane til ørene, men det var bygget spesielle trekk over som gjorde alt anlegget helt usynlig. Skjønte ikke hva som var stilig med bilen jeg og hvorfor han hadde pokaler overalt før jeg fikk hørt den. Var en utrolig opplevelse.

          Og ja, om man mener noe må kunne brukes til noe, så er man for gammel til å være ung
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #6
            Jo har vært der, men som du selv sa, du skjønte ikke hva som var stilig med bilen. Og det gjør 70% av andre folk sikkert heller ikke da de heller vil se på 32" skjermer som er bygd inn i panseret og 3000 led dioder som er festa i døren som danner logoen til en eller anna, samtidig med felger skal være 26" på en bil som har airride.

            Jo det er tøft det andre, men ikke mange som gidder å ta seg den tiden som du gjorde for å høre den gamlingens bil.
            Mvh
            J. Holm
            www.b2audio.com
            http://facebook.com/b2audio

            Comment


            • #7
              er vell slik at det er ikje bare en person som bygger det i usa men 20 stk på et prosjekt å en helvets gjeng sponsorer rundt om
              å ikje minst byggekostnader er bedre der
              fusion/audi system xIon/digitals design

              Comment


              • #8
                Originally posted by vw performance View Post
                er vell slik at det er ikje bare en person som bygger det i usa men 20 stk på et prosjekt å en helvets gjeng sponsorer rundt om
                å ikje minst byggekostnader er bedre der
                og ikke minst, så har de ikke så stenge lover som vi har her til lands om bil
                VW Golf 4
                Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                Simen Sormbråten

                Comment

                Working...
                X