Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et fjernkontrollspørsmål Pioneer CD Spiller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Et fjernkontrollspørsmål Pioneer CD Spiller

Fikk idag ratt-fjernkontrollen min (Pioneer SR100), spilleren er en DEH-7200SD. har en vanlig fjernkontroll fra før, men vil ha en på rattet også.

Problemet er att denne virker kun hvis jeg peker den rett på spilleren, spilleren reagerer ikke når fjernkontrollen er på rattet?

Jeg regner med det er noe jeg har gått glipp av her?
    Pioneer DEH-7200SD, Pioneer GM-D8500M, Polk MM6501, Polk DB501, Polk MM1240DVC, MB Quart ONX4.125

Disse fungerer normal veldig bra. Har solgt mange, og hatt slik i bilen selv. Mener å huske at den ikke fungerte med fjernkontrollen mellom klokka 7 og 10 på rattet. Men det har med avstanden rattet står ut fra selve dashbordet, hvor langt bort spilleren står osv.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Er ikke disse småkontrollene IR da?

Som krever at du monterer den så du får "fri bane" eller iallefall noen refleksjoner som treffer spilleren.
      Ekstremt irriterende spør du meg. IR er så 1970.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

Monterte den litt lenger ned på rattet, så fungerte den, men må samtidig holde hånda litt unna.

Kjipt med IR ja
        Pioneer DEH-7200SD, Pioneer GM-D8500M, Polk MM6501, Polk DB501, Polk MM1240DVC, MB Quart ONX4.125

Comment

Originally posted by Simkin View Post
          Monterte den litt lenger ned på rattet, så fungerte den, men må samtidig holde hånda litt unna.

Kjipt med IR ja
          Godt det funka

Skjønner ikke at de må tviholde på den IR greia..Det kan ikke koste så mye mer å lage en FM-sender eller lignende.
          De klarer det på bilalarmen liksom :P (utenom Peugeot da...)
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

Working...
          X