Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skryt til Installbay

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skryt til Installbay

    Tenkte jeg skulle skryte av Installbay Tønsberg,( har de skiftet navn til bilstereospesialisten eller noe sånt?)

    Uansett, jeg kjøpte en Audison VRX 1500 her inne på forumet, av en selger jeg velger å la være anonym

    Det viste seg at den ene inngangen var gåen, men dette fant jeg ikke ut før etter noen uker. Og selger hadde såklart bare brukt DEN ANDRE inngangen ;-)

    Jeg manglet original kvittering, men Installbay tok stadig imot den da den var kjøpt for mindre en to år siden, ikke noe som helst knussel.

    De prøvde multiple ganger å fikse den, men feilin oppstod på nytt igjen og igjen da de testet den.

    Når så de ga opp så fikk jeg penger tilbake som den verdi den hadde i dag.
    De tilogmed maste om kontonr mitt for å få saken utav verden da jeg var litt treig....

    De kaller jeg service !!

    Kjøp trykt der gutter!

  • #2
    Eller bare Bilstereosenteret, som det står 4cm opp for tråden din Kanskje en ide å skryte av firmaet etter at du har lært deg navnet på det?

    Men ja, Pål står på han - det er det ingen tvil om!
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Det var meg du kjøpte den av flaago, har ikke no problem med å stå fram, jeg fikk høre dette av deg 5-6 måneder etter du hadde kjøpt forsterkeren, så hvordan de månedene ble til uker vet ikke jeg?

      Til meg sa du at venstre utgang var gåen men spiller ingen rolle, du kunne jo ikke vite at feilen lå i inngangen.
      Og ja jeg brukte bare en utgang, HØYRE, for jeg hadde bare en sub og da bruker man ikke 2 utganger eller hva?

      At du ikke tror på meg gir jeg en lang fanden oppi, hadde du skrevet til meg i rimelig tid etter du kjøpte den og ikke et halv år etterpå så skulle du ha fått pengene dine, og jeg hadde gjort det samme som deg siden det var garanti på ampen.

      Jeg vet ikke om det var defekt på forsterkeren når du fikk den i posten, men jeg tviler, kan godt hende det er din feil men det er ingen som vet.

      Og hvor lang tid har det gått nå? 18mnd?

      Jeg er altid ærlig og redelig når det kommer til kjøp og salg, og tenker jeg å fortsette med!

      Comment


      • #4
        Det var da svært da Stianuno... Har lest gjennom innlegget hans flere ganger nå, og kan ikke se at han bitcher på deg? Makan...!
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Jeg bitcher heller ikke på han, men blir en smule provosert over en historie som er pyntet på....

          Noe konkret du reagerer på?

          Comment


          • #6
            Jeg gidder ikke dra det mer ut en det du gjør det til, men jeg reagerte på hele innlegget ditt. Kunne ikke du tatt dette direkte med han istedet for å sverte tråden?

            Bare for dumt å drive på sånn...
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              Har tatt det med han en gang før, i februar en gang.
              Men ja, dette var jo en skrytetråd dedikert til bilstereosenteret med meg involvert så jeg beklager virkelig at jeg "svertet" den.
              Er helt enig, det er virkelig en bra sjappe, jeg har bare gode erfaringer derfra.

              Bare slett innleggene mine du Tony hvis det var så bedritent gjort av meg

              Comment

              Working...
              X