Trenger tips om 15" sub som spiller dyypt og høyt. Tenker da på å kjøpe fra usa da det ser ut som det er litt å tene på det. Hadde i utgangs punktet lyst på en dd 3515, men det viser seg at det er vanskelig å få tak i statene. (Rett meg om dette ikke stemmer)
Har sett på litt forskjeligt på ebay osv, men det er så mye å velge i. En annen ting som ofte blir et problem er at jeg har ikke tenkt å bruke hele bagasjerommet (a4 stv) så har plass til ca en 150l kasse. Og så store subber trenger ofte mer volum en det for å spille den dype bassen som jeg vil ha.
Om noen vet om 15" subber som ikke trenger så mye plass slik at jeg fikk plass til 2stk så
hadde det vert konge
Tenkte opp til 500$ pluss frakt. KOM MED FORSLAG
Har sett på litt forskjeligt på ebay osv, men det er så mye å velge i. En annen ting som ofte blir et problem er at jeg har ikke tenkt å bruke hele bagasjerommet (a4 stv) så har plass til ca en 150l kasse. Og så store subber trenger ofte mer volum en det for å spille den dype bassen som jeg vil ha.
Om noen vet om 15" subber som ikke trenger så mye plass slik at jeg fikk plass til 2stk så
hadde det vert konge
Tenkte opp til 500$ pluss frakt. KOM MED FORSLAG
Comment