Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lib1515 VS dynabel dy9815

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lib1515 VS dynabel dy9815

Hei!

Lurer på å bytte ut min nåværende 15" i festbilen med 2x15 , å da tenkte jeg først på dynabel dy9815 , men lib har jo noe som ligner veldig og er noen kroner billigere.

Dette er ikke til kresne ører , men for å få mest mulig bråk til fulle folk :P

Så da lurer jeg på om hva det lønner seg å kjøpe , er vel kansje ikke store forskjellen på disse 2?

Ikke mye forskjell nei, og til ditt bruk så er det vel like greit å velge de billigste...

Comment

Som er meg!
      Siden jeg selger en DY9815 brukt
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by ugn View Post
        Som er meg!
        Siden jeg selger en DY9815 brukt
        Skal ha to :P jeg sparer 1800kr på å kjøpe 2stk lib kontra 2stk dynabel (nye) , å da må du mye ned hvis jeg skal gå for dynabel

Comment

har også 9815 som je selger, er du interessert kan du komme med en aktuell pris for deg på PM

Comment

Originally posted by cossiemk1 View Post
            Ikke mye forskjell nei, og til ditt bruk så er det vel like greit å velge de billigste...
            Hva er forskjellen da?
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by DD-Henrik View Post
              Hva er forskjellen da?
              Parametrene er forskjellig.
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Funker bra nok til ett party anlegg tenker jeg. Tror ikke jeg legger inn bud på brukte varer som folk legger ut her , blir skambud uansett når lib er så mye billigere

Comment

En bekjent av meg i Arendal kjører 2 stk 15" lib og den største lib monoblokka i en passat stv og det trøkker veldig greit egentlig det. han ligger på 146dB akkurat nå, men skal nok bli bedre etterhvert. Det er en del og gå på strømmessig i denne bilen. Må oppgradere dynamo og batterier før det blir bra nok.

Veldig mye trøkk for pengene disse subbene i hvertall.
                  Mvh
                  Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Nå ligger det jo en RF HX2 18" til salgs på forumet her, da! Vet ikke hva han skal ha for den, men verdt å slenge inn et bud!

Har hørt HX2 i 12" og 15", og det er gode elementer til prisen. Spesielt om du skal ha mye bråk til lite penger. :-)

Comment

Har vel vært diskutert forskjellen mellom de 2 merkene en god del ganger nå, såvidt jeg har funnet ut så er de mest teoretisk/spesifikasjonsmessig på papir annerledes.
                      IRL så skal det visst ikke være nevneverdige forskjeller (utenom pris og merket på de).

Men det er det JEG har fått med meg, kan selvsagt hende jeg har gått glipp av noe (ikke fått testet de selv, men vurderer å teste Lib versjonen, og den nye 12" som blir solgt der)..

Comment

Working...
                      X