Og så skrudd ned gainen mye slik at du i ettertid kan bytte subwoofer hvis du vil ha mer lyd.
Den 3500D blir med moms og flyfrakt til Norge kun 7000kr. Noe som er veldig fin pris.
Neida er ikke nødvendig men var en stund jeg så på noe rockford greier og det var dyrt. Men den 3500D så veldig bra ut, er gangske så sikker jeg kliner til med en sånn en ja men er det ikke noe med att man ikke skal bruke så mye gain uansett? en eller annen som har sakt det til meg ett sted, til den prisen også er dette veldig bra, slepper og skrape lomme boka :-) går nok for en sånn ja!
20 000kr i forsterker? Det er ikke vits i å legge sååå mye penger i det Kan godt hende at det holder med halvparten
Jaja, det ar bare ett maks budsjett det vil helst være under 10 jeg. Men så på rock-ford og dritt fra norge men da blir man rana, så den planen slo jeg fra meg.
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Om det stemmer det jeg har lest, så kommer de ut av samme fabrikk som Dynabel forsterkerne.
Dynabel er iallfall gode/greie forsterkere. Og varer bra med rett behandling.
Husk, du må ha rikelig med strøm til store forsterkere.
Men lag deg en ny tråd, som omhandler forsterker kjøpet ditt. Så lar vi denne stå til kassebygging.
Om det stemmer det jeg har lest, så kommer de ut av samme fabrikk som Dynabel forsterkerne.
Dynabel er iallfall gode/greie forsterkere. Og varer bra med rett behandling.
Husk, du må ha rikelig med strøm til store forsterkere.
Men lag deg en ny tråd, som omhandler forsterker kjøpet ditt. Så lar vi denne stå til kassebygging.
Comment