Announcement

Collapse
No announcement yet.

Intressante subber til fin pris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intressante subber til fin pris

    Disse subbene skal visst være de samme som noen av de store kjente merkenavn på markedet. Må si meg enig. De ser jo like ut til en del andre ja. Disse selges rett fra produsenten i Kina til en fin pris.
    http://dongyuansz.en.alibaba.com/pro...sotherproduct1

    Trenger visst ikke og kjøpe 50 stk minimum som det står på alibaba.com Prisen for kjøp av 2 stk blir på $210 totalt med frakt.

    Så 2 stk 15" med alle avgifter kommer jo ikke på mere en 1825,- Der er Billig !!

    Disse setter jeg opp listen over intressante og greie kjøp.
    Mvh
    Ole Heen

    Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

  • #2
    Vert morsomt å kjøpt 6 stykker for artighets skyld xD
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

    Comment


    • #3
      Hadde sikkert vært gøy det ja
      Mvh
      Ole Heen

      Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

      Comment


      • #4
        Originally posted by Heen Audio View Post
        Disse subbene skal visst være de samme som noen av de store kjente merkenavn på markedet. Må si meg enig. De ser jo like ut til en del andre ja. Disse selges rett fra produsenten i Kina til en fin pris.
        http://dongyuansz.en.alibaba.com/pro...sotherproduct1

        Trenger visst ikke og kjøpe 50 stk minimum som det står på alibaba.com Prisen for kjøp av 2 stk blir på $210 totalt med frakt.

        Så 2 stk 15" med alle avgifter kommer jo ikke på mere en 1825,- Der er Billig !!

        Disse setter jeg opp listen over intressante og greie kjøp.
        Ville aldri kjøpt fra alibaba.com

        Der inne er det noen seriøse forhandlere men mange useriøse. Har tapt flere tusen kroner der. 99% vil ha betalt gjennom western union hvor man ikke har noen garanti for noe og der alle penga går tapt om man ikke får varen. Jeg tapte 3000 en gang av en som var gullsertifisert av alibaba og betalte gjennom western union. fikk aldri svar etter at jeg ga han transfer control number-et for det var det han trengte for å få pengene.

        Jeg sa til og med til han rett etterpå på mail når jeg skjønte at jeg var lurt, at jeg syntes denne handelen gikk så bra at jeg ville kjøpe 20 ekstra av samme enhet og selv da fikk jeg ikke svar fra han.

        Tro meg, ALLE som ikke bruker PAYPAL på alibaba er svindlere. Fyren jeg kjøpte av hadde til og med 9000 produkter i en proff nettbutikk men hele greia var falsk. Fant senere ut at det var ca 50 ansatte i det selskapet som hele tiden la ut nye produkter med gode priser og som solgte som bare det gjennom western union og alle ble svindlet. Leste det på et forum. Har også lest at mange har blitt svindlet av alt av selskaper på alibaba så JEG kommer hvertfall ALDRI til å handle der igjen.
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #5
          ..så moralen i visa som DD-H ikke sier noe om, er å gjøre bittelitt research før man handler?

          Er jo ikke værre enn å google litt, så finner man som regel ut om folk har positive eller negative ting å si om selgeren.
          At det er billigere dernedeifra er jo ikke noen bombe, og det betyr ikke at det er dritt alt sammen heller, bare en større sjans for det
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #6
            Hum, kom over denne:



            Hvis man maler den hvit noen steder, så ligner den veldig på en som selges under navnet RS12. Fant dessverre ikke noen bra bilder å sammenligna med. .
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #7
              Originally posted by ugn View Post
              Hum, kom over denne:



              Hvis man maler den hvit noen steder, så ligner den veldig på en som selges under navnet RS12. Fant dessverre ikke noen bra bilder å sammenligna med. .
              Du er vel ikke overrasket? Hehe... For det første har det vært oppe flere ganger før, at kurver og magneter er "hyllevare", og ikke det som bestemmer kvaliteten til elementene.

              Når det er sagt, så betyr vanligvis "Hyllevare a'la Ching-Chong" lavere pris, en kategori RS12 ikke nødvendigvis faller innunder... MEN, B2 har vel hevdet seg i både EMMA og ikke minst dB-drag med rekorder og whatnot. Kinavarer kanskje, men Kinasøppel, neppe. :P

              Ville heller sett sånn på det, at diverse søppelaktige Alibaba-varer "etterlikner" de gode elementene, og at man dermed finner likheter. Hjelper ikke om det ser likt ut og koster halvparten, om de spiller ræv og varer 2 mnd.

              Comment


              • #8

                Nå føler jeg du ødela litt av gleden min : (
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ugn View Post

                  Nå føler jeg du ødela litt av gleden min : (
                  Nuff said.
                  Mvh
                  J. Holm
                  www.b2audio.com
                  http://facebook.com/b2audio

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ugn View Post
                    Hum, kom over denne:



                    Hvis man maler den hvit noen steder, så ligner den veldig på en som selges under navnet RS12. Fant dessverre ikke noen bra bilder å sammenligna med. .
                    Da kanskje jeg skulle hjelpe deg litt da






                    Så hvis jeg maler min 316i i samme farge som M3 så er det vel samme ikke sant
                    Forskjellen her er at disse elementene ikke kommer fra samme produsent og ikke samme land heller.
                    Mvh
                    J. Holm
                    www.b2audio.com
                    http://facebook.com/b2audio

                    Comment


                    • #11
                      Owned hehe

                      Var en del forskjell på disse subbene afterall
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #12
                        Du må ikke glemme M3 merket bak. Det er det som gir alle hestekreftene.

                        Ligna skummelt mye dem der. Bra kopi.
                        Mvh. Damir

                        Comment


                        • #13
                          De er gode til og lage kopier der nede i Kina ja. Skulle jo strengt tatt vært forbudt og holde på sånn. Men har nok kommet for og bli sånn
                          Men må innrømme at det kunne vært morro og prøvd en for morro skyld bare så det er gjort liksom
                          Har aldri hatt noen problemer med det jeg har handlet på alibaba tidligere, men har jo aldri handlet bilstereo fra kina heller da. Har vært en stor smule skeptisk til det tidligere for og si det mildt.
                          Men som nevnt tidligere i tråden styr unna Western Union Bank betal med Paypal !!!!!
                          Mvh
                          Ole Heen

                          Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                          Comment


                          • #14
                            Det som utgjør den store forskjellen på to tilsynelatende like elementer er jo nettopp det som IKKE synes.
                            Antal spidere/type spidere.
                            Svingspole-konstruksjon/lengde
                            Membranoppbygging/vekt
                            Magnetgap/polstykke-konstruksjon.

                            Mvh
                            Dag Johansen
                            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Dag Johansen View Post
                              Det som utgjør den store forskjellen på to tilsynelatende like elementer er jo nettopp det som IKKE synes.
                              Antal spidere/type spidere.
                              Svingspole-konstruksjon/lengde
                              Membranoppbygging/vekt
                              Magnetgap/polstykke-konstruksjon.

                              Mvh
                              Dag Johansen

                              Bra at du poengterte dette, da jeg kanskje ville virke "nærtagende" hvis jeg nevnet det.
                              I tillegg har man jo også forskjellige typer av magnetstyrker og ikke minst hvor bra maskinene som skal magnetisere dem er.
                              Mvh
                              J. Holm
                              www.b2audio.com
                              http://facebook.com/b2audio

                              Comment

                              Working...
                              X