For svak, leverer vel max 250watt på en kanal, og du kan såvidt jeg vet, ikke borkoble dem.
En 600watter leverer jo på 5 og 12volt på gjerne 2-3 kanaler.
har du sett inni en strømforsyning til pc? alle ledningene med samme farge kommer fra samme punkt i forsyningen, så er ingenting som heter brokobling der:P det beste du kan gjøre er å kjøpe et gelebatteri å ha stående, helst ventilert da.. jeg hadde et batteri stående utenfor ruta på rommet mitt jeg, med en stor 12v lader som lada det hele tiden.
har du sett inni en strømforsyning til pc? alle ledningene med samme farge kommer fra samme punkt i forsyningen, så er ingenting som heter brokobling der:P det beste du kan gjøre er å kjøpe et gelebatteri å ha stående, helst ventilert da.. jeg hadde et batteri stående utenfor ruta på rommet mitt jeg, med en stor 12v lader som lada det hele tiden.
Klart jeg har sett i en strømforsyning til 200spenn, men har du sett i en til 1200?
Jeg kan velge om jeg skal kjøre på 1 eller 2 baner på min, alt etter hva jeg laster på den ene sia, og på den andre.
Men de fleste litt bedre strømforsyninger har separate kretser.
Og det er forskjellig hva du kan trekke per kanal.
det beste du kan gjøre er å kjøpe et gelebatteri å ha stående, helst ventilert da.
Ventilert? Er det noe du ikke trenger på et gele/AGM batteri så er det ventilasjon. Disse batteriene gasser ikke ved lading.
Og JA, du kan bruke Powermaster som strømforsyning. Vi bruker en 25A lader som strømforsyning i servicebenken vår og det fungerer helt ypperlig. Men er forsterkeren kraftig, ville jeg kombinert det med et Odessey PC925 el.l batteri.
Og JA, du kan bruke Powermaster som strømforsyning. Vi bruker en 25A lader som strømforsyning i servicebenken vår og det fungerer helt ypperlig. Men er forsterkeren kraftig, ville jeg kombinert det med et Odessey PC925 el.l batteri.
Akkurat svaret jeg håpet på! Det er snakk om en Orion HCCA225. Høyttalerene er svært lettdrevne, det er vel snakk om milliwatt for å få ok lyttenivå. Jeg vil tro at en 12A lader skulle gjøre jobben bra.
Eneste strømforsyning som virkelig leverer varene som jeg har testa, det er Tagan.
FY FAEN de leverer
Da ha du nok ikke testet mange nyere psuer, for det er mange som leverer det de lover. Jeg har vertfall ikke noe problem med å anbefale Tagan, OCZ, PC P&Q, Silverstone, Seasonic, Mist etcetc.. Hvis du legger i en 2-3000kr, så kan du vel fort ta ut 1000-1500W på 12V.
Comment