Kan ikke tenke meg at det er noe som helst problem...
Har enda ikke værrt borti en 1 ohm stabil forsterker som ikke har taklet "0,5 Ohm".
Akkurat denne forsterkeren er det ikke akkurat mange av i Norge, så du spør egentlig på feil sted.
Spurte selv Maxxsonics angående XX Colossus. Den er 2 Ohm stabil, og går i følge dem i protect under 2 Ohm reell impedans.
Bruker selv en "billig" 1 Ohm stabil forsterker som får 0,25 Ohm reell last. 0,175 Ohm teoretisk... Men dog bare nesten helt stabil
Det eneste du må passe på er at den får nok strøm, dvs at spenningen ikke synker for mye
Sitter å lurer på å anskaffe meg en cyclops om dagen, men har nettopp brukt peng på en brutus 2000watter.
Hva ligger en brukt cyclops på om dagen mon tro?(i norge)
Skulle vel ikke være noe problem å kjøre den i 0,5 ohm, så lenge du ikke bruker mer enn den klarer å levere.
Stille inn på gain...
skal du koble om alt hver gang du ikke skal showe da?
Øhh, nei var kanskje litt dumt det
Mente at jeg kunne kjøre høyere impedans til vanlig, og hvis jeg skulle noe spesielt, kunne jeg koble om.
Har ikke fått den selv enda, så tviler på at jeg selger den med en gang vertfall...
Jeg starta jo en tråd om MTX 9500, men så kom det opp en GZ Plutonium 15" på bruktmarkedet, er den noe å satse på? Jeg ble litt skeptisk da han sa den var 3 år gammel, men jeg vet ikke?
Comment