Originally posted by Johan
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Forsterker 2500W RMS +
Collapse
X
-
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
-
Originally posted by Dammed View Postleser du kassebyggings tråden så ser du hvordan jeg tegnet opp en SQL kasse til han. Ser ikke helt hvor hele SQ biten kom fra, tror det er mange misforståelser her. 37hz tuning gir deg ikke en SPL kasse.
Mvh
Dag johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
Var mye moro lesing her må jeg si. Mest av alt har det jo kommet en del svar basert kun på pris og effekt (så som meg selv).
Men basert på de opplysningene som har kommet frem nå, så er det ikke dumt med en Klasse a/b. Men uansett om du velger Mosconien eller f.eks vår Duo som da er betydelig større, så skal du legge penger ned på et bra batterisystem da ingen klasse a/b er like effektive som klasse D (hvor du uansett også bør invistere i et oppgradert batterisystem).
At folk stirrer seg blinde på watt er jo ikke noe nytt og på internettet kan man finne alverdens gøyal og kanskje til og med mindre korrekt info om gud vet hva. Derfor er det jo viktig å ha med seg en klype salt
Likevel er det utrolig at folk baserer deres erfaringer på noe de ikke har rørt, hørt eller sett.
Sundown er et bra merke, ingen tvivl om det. Men det finnes masse Sundown fanatikere som til og med kan få det mest negative til å låte bra, pga det er Sundown som står bak.
@ Damir, tror ikke du har kjøpt noen av våre produkter (eller dynaBels Mosconi), men pga du leser noe på et forum, så er konklusjonen at Sundown må være bedre.
Er ganske sikker på at et eller annet sted hos dem vil du finne et produkt som er ganske identisk med et produkt som selges i Norge, med norsk support og service, men da under et annet navn.
Comment
-
Originally posted by B2 Audio View PostVar mye moro lesing her må jeg si. Mest av alt har det jo kommet en del svar basert kun på pris og effekt (så som meg selv).
Men basert på de opplysningene som har kommet frem nå, så er det ikke dumt med en Klasse a/b. Men uansett om du velger Mosconien eller f.eks vår Duo som da er betydelig større, så skal du legge penger ned på et bra batterisystem da ingen klasse a/b er like effektive som klasse D (hvor du uansett også bør invistere i et oppgradert batterisystem).
At folk stirrer seg blinde på watt er jo ikke noe nytt og på internettet kan man finne alverdens gøyal og kanskje til og med mindre korrekt info om gud vet hva. Derfor er det jo viktig å ha med seg en klype salt
Likevel er det utrolig at folk baserer deres erfaringer på noe de ikke har rørt, hørt eller sett.
Sundown er et bra merke, ingen tvivl om det. Men det finnes masse Sundown fanatikere som til og med kan få det mest negative til å låte bra, pga det er Sundown som står bak.
@ Damir, tror ikke du har kjøpt noen av våre produkter (eller dynaBels Mosconi), men pga du leser noe på et forum, så er konklusjonen at Sundown må være bedre.
Er ganske sikker på at et eller annet sted hos dem vil du finne et produkt som er ganske identisk med et produkt som selges i Norge, med norsk support og service, men da under et annet navn.
Comment
-
Hei Erling, Duo ligger veil på 8.999 nok
Dessverre er ikke den norske b2audio.no siden oppdatert med de nye produktene, men du kan kontakte meg, så sender jeg deg en prisliste.
Comment
Comment