Jeg har litt lyst på en ES15 i lukket kasse, hvor mye futt måtte man ha kastet på en sånnen for at det skulle fungere greit?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
B² nyheter nå - 2011->
Collapse
X
-
Lyd er jo subjektivt, men hvis vi snakker om å funke greit så vil jeg si fra 300 watt og oppover.
Comment
-
Den kommer kun i dual 2, men du kan jo lett finne 300 watt fra en klasse a/b i 4 ohm bridge
Eller ganske mye mer fra en klasse D i 1 ohm
Comment
-
Originally posted by B2 Audio View PostDen kommer kun i dual 2, men du kan jo lett finne 300 watt fra en klasse a/b i 4 ohm bridge
Eller ganske mye mer fra en klasse D i 1 ohmMvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Originally posted by Dag Johansen View PostLukket helt klart!
Har ikke simulert den i båndpass, men erfaringsmessig er det ikke stort å hente, med mindre man tillater veldig store kasser.
Når det gjelder kvantitet tror jeg det er lite som slår denne bassen i 80 liter lukket, som helt sikkert låter bra også!
Mvh
Dag Johansen
Er det WinIsd du bruker til å simulere i? Har problemer med å få parametrene rett i den pro versjonen, jeg skriver inn alle thiele/small parametrene så sier den at Qes og Qms er feil..| Alpine SPR-17S | dynaBel BF1502 | Alpine CDE-9880R|
Comment
-
I denne uken kommer også ES8 MKII.
Som dere kan se har det blitt utført en god del oppgraderinger, men muligheten for punch og trøkk er fortsatt faktorer som preger dette elementet.
Spider, kurv, terminaler er bla noen av de optiske forbedringene.
ES8 MKII er avbildet uten magnetbeskyttelsen for å vise dere magnetet, men den sitter selvfølgelig på plass i vanlige tilfeller.
Veil. kommer til å ligge på 1599.
Kommer til å lage intro tilbud på de nye subbene, så de av dere som er interessert, ta kontakt.
Comment
-
-
Da er det launch i dag på de nye produktene. Vi har også fått inn koblingsutstyr såsom ANL sikringer, 0 GA ringterminaler og 0 GA ANL sikringsholder.
Samtidig har vi kommet med en ny versjon av Better Bass damping mat.
http://b2-audio.com/bbdm.html
Comment
-
Minner om gode julepriser frem til 23. desember på 2 av nyhetene
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=12851
Comment
-
hmm, det er jo snart jul, kan jo være vi kan finne på noe.
Comment
Comment