Announcement

Collapse
No announcement yet.

noen som har anbefalinger av kondensator? :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• noen som har anbefalinger av kondensator? :)

hei, jeg tenkte å kjøpe meg en kondensator, så lurte på om noen som har noen forslag eller anbefalinger?
    har problem med at lysene på bilen blinker og at forsterkeren går på "protection" av å til.
    har en boss 2000 W forsterker (vet at denne ikke er noe sæli" som driver en bro koblet MTX 8000 Thunder 600 RMS / 1500W.

hadde for noen uker siden 4 suber i bilen, og da blinket ikke lysene eller at forsterkeren gikk på protection, så vet ikke om MTX suben trekker for mye strøm?

takk på forhånd
    Joachim

kjøp støre batteri og ta det big 3 i motor rommet. det vill si at du bytter til støre strøm kabler til dynamon og gjording fra bateri og fra dynamon kansje lit dårlig forklart men. søk på youtube. liger et bra filmer der om the big 3
    ole k bergerud til tjeneste
    b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

Comment

Som luckys anbefaler, så er TB3 greit å gjøre, først som sist. Hvis du fortsatt skulle ville ha kondensator, så har vi en 2F kondensator med voltmeter til 499,-
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

saken er at det er en gammel bil jeg har, så orker rett å slett ikke å gjøre så mye med den, så blir nok ikke noen nye jordningsledninger til dynamoen :P

er det en bra kondensator?
        Joachim

Comment

Ja, kondisen er bra den
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

er en Ford Mondeo 95 mod.

Tja, hadde man hatt råd skulle man kjøpt nytt batteri, men jeg er student så har ikke så mye penger, hehe :P
            så blir vel bare kondensator denne gang
            Joachim

Comment

Hviss du har dårlig råd ville jeg mye heller lagt et par meter kabler i motorrommet og brukt et par timer på det istedefor å kaste vekk pengene på en kondensator
              Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

Comment

hadde jo så klart vært gøy å prøvd, men har ikke garasje så blir bare stress :P
                men tenkte å søke etter lån å kjøpe ny bil, blir vel lærling til høsten så
                Joachim

Comment

Bedre kabla før kondensator Joachim, æ har prøvd begge dela. kabla e best.

Comment

kabler, batteri og så kondensator om den fortsatt trengs er min fremgangsmåte.

Har bare hatt kondensator en gang, og da gjorde den egentlig ikke noe som helst, bortsett fra å skremme livskiten ut av en kamerat som skulle være med på å ladde den
                    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Ghetto Solutions Nexxern "If you dont have a garage, Use the new and improved washing maching, delivered to you by Statoil! Comes heated for those moments when you dont have a garage"
                      Tor Martin Ølberg
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Kompis av meg kjøpte en polett og kjørte inn i selvvaskhallen og monterte ekstralys da det var mange minus ute og derfor ingen som skulle vaske.
                        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Er glad i vaskehallen på lokale shell stasjonen.
                          Greit å kjenne de som jobber natt der, så får t.o.m nøkkel

On topic: glem kondensator og gjør som de andre her anbefaler, oppgrader kabler..
                          Om du ABSOLUTT ikke vil det så kjøp heller et fritids AGM batteri på 18ah til 350kr på batterinett.no elns, banker nok de fleste kondensatorne på markedet..

Comment

Working...
                          X