Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Sw, noe å bygge et stort anlegg i ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

159 er mye ja, men ikke i forhold til utstyr og effekt, det var poenget
    Hvem som helst klarer å smelle 159 på skjermen med 30kw og 4 18" og nærmest ubegrenset med strøm. Så slikt imponerer ikke meg. Jeg blir imponert over anlegg som ikke har overflod av effekt og som spiller høyt. Da vet man at det er blitt bygd av noen som faktisk har peiling. Som et eksempel kan jeg si at jeg ble utrolig imponert over en skoda octavia stv jeg hørte på for to år siden. 4 stk Focus 12" og en focus 7000d, og det spilte 155dB ved 42hz, fra en liten kasse i bagasjerommet. DET er et bra resultat! Ikke 158dB med 30kw..
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Endelig er det en tråd med innlegg fra flere av "de gode gamle" forumdeltagerne, og så er det nesten bare sutring? Det er kjipt! :P

Man spør jo for å lære, og man svarer vel fordi man føler man har noe å lære bort?

Uansett hva man skal utføre, er det ALLTID bedre når man kan slippe å finne opp hjulet på nytt! All ære til Joakim og andre verdifulle bidragsytere som villig deler sine erfaringer med andre.

Det som er sikkert, er at Joakim og hans likemenn har delt mer info - nyttig info - enn de fleste andre tråder jeg har sett rundt omkring, og de aller fleste både på forumet og i EMMA-miljøet i hele Europa kan vel skrive under på at Joakim både har et par flinke hender og ihvertfall ETT veltrent øre.

Ser ikke noe galt i å "kopiere" en velprøvd oppskrift. Det er begrenset hvor mange måter man kan gjøre en ting på - de fleste er etterhvert utprøvd, og da er det jo ikke noe vits i å bevisst velge det som låter dårligst, bare for å gjøre noe annerledes?

Comment

Originally posted by Hifonic View Post
        Jepp, og ikke sett noen imponerende resultater i forhold til utstyr og effekt så langt
        Ok, ja, det er kanskje et godt poeng ja

Jeg kan forresten meddele at REn funka også meget bra i en Audi A6 av den tidligste modellen, som var den bilen jeg testet den i først!
        R-Design

Comment

Takk for alle gode tips, men syntes denne tråden ble litt heftig nå..

så for å gjøre d enkelt,

ja eller nei til å kjøpe e34 (deres mening) ?
          2 x 15" DynaBel Dy 9815 - 342 liter el port tuning, 24,94 hZ -
          Ruben Fosse

Comment

Kjøp BMW, etter min erfaring er ikke Audi noe særlig å bygge stereo i (har en Audi selv, så vet litt om det).

Comment

Originally posted by hard bass Ruben View Post
              Takk for alle gode tips, men syntes denne tråden ble litt heftig nå..

så for å gjøre d enkelt,

ja eller nei til å kjøpe e34 (deres mening) ?
              Vil du ha E34 eller vil du ha noe annet?
              www.lydtrykk.no
              Facebook

Comment

denne tråden ble bare helt tåpelig!!

Comment

Originally posted by dB drag Norge View Post
                  Vil du ha E34 eller vil du ha noe annet?
                  egentlig driter jeg i åssen bilen ser ut, bare det blir god lyd i den :P skader jo ikke med litt gamper under panseret da :P
                  2 x 15" DynaBel Dy 9815 - 342 liter el port tuning, 24,94 hZ -
                  Ruben Fosse

Comment

http://www.xn--bjrgvinhk-m8a.com/sli...v%20kniver.htm
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Working...
                    X