Announcement

Collapse
No announcement yet.

Litt hjelp til trekking av kabler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Litt hjelp til trekking av kabler

Hei! Var innom på Bilradiospesialisten å skulle kjøpe meg signal kabel. Og han jeg kjøpte den av ( var en montør) mente at signal kabelen bare skulle brukes til sub så kunne jeg trekke signal kabel og strøm på samme side og spare masse tid på det Fordi at støyen signal kabelen kan fange opp, er høyere oppe i frekvens en subben spiller.. Men har jo alltid hørt at signal og strøm skal på hver sin side

Skal bruke kabelen til subben så håper noen kan bekrefte/avkrefte dette for meg?

Når du først er igang med å trekke kabler så ville jeg trekki de på hver sin side ja, er greit å gjøre uansett. Kan fint få støy i subben også.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Må nokk ha en ny signal kabel da om eg skal ha den ilag med strøm kabelen. Montøren påsto att det var tull og ha en bedre kabel bare til sub

Comment

Hvilken frekvens kommer det av dc-spenning egentli? XD
        Mvh Even S. Jensen
        Tlf 41091189
        Digital Designs, nothing is even close!

Comment

skal gå fint og legge begge kablene på samme side, så lenge de er godt skjermet og ikke blir liggende helt inntil hverandre eller krysser hverandre.
          jeg fikk støy på min gamle sub pga at strøm-kabelen og signal-kabelen lå over hverandre og dermed kom det små knitre-lyder fra subben
          - 94' VW Passat 1,9TDK
          (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
          På utkikk etter nytt!

Comment

det har nok lite å si ligger vel et heller konstant magnetfelt rundt strømkabelen da det er likespenning det er snakk om her,,, med mindre du har et enormt strømtrekk som variere opp og ne i en enorm hastighet

selv har jeg aldri hadd støy pga at kabler har liggi hulter i bulter der bak
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Søk opp en tråd angående "Myter rundt bilstereo", mener dette temaet ble diskutert inn, ut, opp, ned, over, under o.s.v der.
              |HonkyTonky
              |Pioneer||Rockford-Fosgate
              |Rockford-Wall in Progress

Comment

Working...
              X