Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken type sparkel og vinyl?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken type sparkel og vinyl?

    Hvilken type sparkel pleier dere å bruke? Hvor en får tak i dette osv. Bor ved Lillestrøm og er i nærheten av Biltema, Clasern, Torshow osv.

    Tenker nå først på dørpaneler som er delvis ombygd med glassfiber. For å tette ujavnheten i glassfiberen. Noe som er lett å legge på og en ikke bruker en evighet å pusse ned. Dørpanelene skal trekkes med vinyl.

    Har prøvd meg på dørpanelene med vinyl fra Biltema, men ble ikke fornøyd. Vinylen til Biltmea er tykk og fin, men ble fort rynkete. Må finnes noen steder som selger bedre vinyl enn Biltema. Noe som er lettere å legge på ujavne flater og som kanskje har litt bedre strekkegenskaper.



    Ble slik ved første forsøk. Ser kanskje ikke feilene på bildene, men de er der og iriterer meg.

    Last edited by inglar; 25-12-2010, 15:09. Reason: Glemte bilde

  • #2
    http://www.installbay.no/
    De har fått mye skryt, søk bare på vinyl så kommer det meste opp
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

    Comment


    • #3
      Hvilken type sparkel er dere bruker derfra? Ser de har to stykker. En med fiber og en soft. Og en annen ting når jeg først er i spørrehumør. Må en kjøpe en hel eske med seks bokser á 229 kroner?
      Last edited by inglar; 25-12-2010, 15:26.

      Comment


      • #4
        Originally posted by RoBoX
        Det kommer an på hva det skal brukes til. Skal du bare finish sparkle bruker du soft, det er greit å få jevnt og lett å slipe. Fibersparkel brukes til å bygge litt småformer og grovfinish. Kan kjøpe en og en boks.
        Blir til finish-sparkling, så da kjøper jeg soft Fint en får kjøpt en og en boks, blir litt mye med en hel boks. Takker

        Comment


        • #5
          Hvilke midbass-elementer er det du har? Ser tøffe ut.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #6
            Originally posted by TakeTheTime View Post
            Hvilke midbass-elementer er det du har? Ser tøffe ut.
            Takker

            Bruker Seas Lotus Reference 6,5"

            Skal prøve å få lagt ut en byggetråd i romjula. Har bare subber igjen så er alt ferdig. Og trekke om dørpanelene da hehe
            Last edited by inglar; 25-12-2010, 16:43.

            Comment

            Working...
            X