Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W210 - Tips ang bygging av kasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes W210 - Tips ang bygging av kasse

    Skal lage subkasse i Mercede w210 (sedan) og trenger hjelp..
    Hva blir best? noen har porten opp igjennom hattehylla
    hvordan skal æ plassere subben? Sånn at det spiller mot seteryggen eller ut mot bagasjelokket?

    Takknemlig for svarene!
    Mvh Stian A
    Mercedes E220 CDI W210

  • #2
    er usikker på dette, men tenkte jeg skulle si hva jeg kommer til å gjøre i en e200. er å lage en kasse i hatt hylla til en 10" slim bass..

    Comment


    • #3
      Originally posted by Noobdelux View Post
      er usikker på dette, men tenkte jeg skulle si hva jeg kommer til å gjøre i en e200. er å lage en kasse i hatt hylla til en 10" slim bass..
      har en 15" sub som ska inn..
      Mercedes E220 CDI W210

      Comment


      • #4
        Hvilket element er det?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Stianuno View Post
          Hvilket element er det?
          b2 audio ES15
          Mercedes E220 CDI W210

          Comment


          • #6
            W210 har vel bensintanken ved bakseteryggen, så en båndpasskasse med portene opp gjennom hattehylla er nok den beste løsningen. Spør Jay her på forumet om ES15 passer i båndpasskasse, og få eventuelt Dag Johansen til å dimensjonere en for deg om ikke Jay har noen ferdige forslag.

            Comment


            • #7
              Originally posted by epifant View Post
              W210 har vel bensintanken ved bakseteryggen, så en båndpasskasse med portene opp gjennom hattehylla er nok den beste løsningen. Spør Jay her på forumet om ES15 passer i båndpasskasse, og få eventuelt Dag Johansen til å dimensjonere en for deg om ikke Jay har noen ferdige forslag.
              Har bensintank i bakseteryggen og uten skiluke. Skal sende PM til dem
              Mercedes E220 CDI W210

              Comment

              Working...
              X