Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor får man kjøpt firkantjern?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor får man kjøpt firkantjern?

Hvor i drammensområdet får man tak i rimelig firkantjern 20x20 eller noe i den duren.
    Og hva ligger det på i pris sånn ca?
    tipper jeg trenger ca 10m.
    Trenger også flattjern i både 20x3mm og 50x3mm. holder med 1 meter av hver av disse..
    Spiller: Pioneer p6600DVD
    Frontsett: Seas Lotus Performance
    Sub:Morel Elate Sw10

Jeg bestilte det herfra, veldig enkelt og greit. 89kr i fast fraktpris uansett hvor mye du bestiller. Jernvaregrossister har av erfaring ofte lite lyst til å selge til privatpersoner, man må ha et firma å kjøpe det i gjennom.

http://www.sloyd-detaljer.no/product...475&deptid=105

http://www.sloyd-detaljer.no/product...704&deptid=105
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Pedersen Smie på Gulskogen selger stål billig

Et tips: kjøp alltid mer en du tror du trenger. Du kommer LANGT med 4-500 kroner til det du trenger.
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Flott, takker. vet du sånn ca hvor mye det koster for løpemeteren?

Comment

Pris for stål er pr.kilo, ikke pr. løpemeter.
          Mvh Tony

Comment

ok. men uansett... vet du hva ca prisen på 10m 25x25 vil bli?

Comment

Ga deg en prisantydning lenger opp, gjorde jeg ikke det a? Burde ikke komme over den prisen der. Men hva søren skal du med så stort som 25x25mm? Holder fint med 15x15.
              Mvh Tony

Comment

6 meter 20x20 koste rundt 250 kr
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Originally posted by Tony View Post
                  Ga deg en prisantydning lenger opp, gjorde jeg ikke det a? Burde ikke komme over den prisen der. Men hva søren skal du med så stort som 25x25mm? Holder fint med 15x15.
                  Var usikker på hva du mente med setningen litt lenger opp, derfor jeg spurte. Hvis du som tross alt har vært borti litt anlegg mener at det holder med 15x15 så stoler jeg på det. så da blir det 15x15 i stedet

Originally posted by Crazytaxi View Post
                  6 meter 20x20 koste rundt 250 kr
                  Takker

Forresten hvor får man tak i gode m8 gjengetapper?
                  må tåle syrefast og 5mm gods.

Og gode m8 islagsmuttere?

Comment

15x15 holder det Bare ikke kjøp firkantstål på Bauhaus f.eks, de er for tynnvegga

Wurth har gode gjengetapper, men et tips: husk smøring! Pass på at det ikke kjøres tørt. Da holder gjengetappene lenger og det er mindre sjans for at det går noe galt når du gjenger.

Islagsmuttere? Mulig Maxbo har noe? Men du skal vel ikke bruke det i stålet?
                    Mvh Tony

Comment

biltema har vel og islagsmuttere..
                      Ole Petter Holelien
                      Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                      Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                      Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Würth har sveisemuttere, hvis det er det du tenkte på. Dessverre tror jeg du kun får kjøpt hele esker à 100 stk.

Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Hvis det er snakk om islagsmuttere til treverk osv, så har ikke biltema det. Claser'n har, lokale byggsjappa har osv.
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by ugn View Post
                            Hvis det er snakk om islagsmuttere til treverk osv, så har ikke biltema det. Claser'n har, lokale byggsjappa har osv.
                            dynaBel har.... osv...

Skal man ha pop-muttere så har Biltema i aluminium, men skal man ha noen som er gode, så er Würth sine i stål langt bedre!
                            Last edited by Joakim; 09-01-2011, 23:41.
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Originally posted by ugn View Post
                              Eh jo, Biltema'en har vanlig islagsmuttere de. Er der jeg har kjøpt det hvertfall.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Working...
                              X