Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine 117ri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alpine 117ri

    Har fortiden en pioneer prs88II, men blitt lei av alle cdene i bilen :P hehe

    Så Er på jakt etter ny spiller med usb/ipod.

    Ser dynabel har januar tilbud på alpine 117ri. Har noen erfaringer med denne?
    Og har den treveis aktiv deling?

    er åpen for forslag for spiller rundt samme prisklasse også.

  • #2
    Du har ikke tenkt over at p88rs2 har mulighet for ipbus til rca eller ipbus til ipod? Jeg tror det er en bedre løsning...

    Jeg har prøvd 117ri med pxa-h100 og den måler ikke opp. Jaggu for en rævspiller som lover mye men holder ingenting.
    Men for all del, muligheter har den...
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Jeg hadde 117Ri før, men solgte den til fordel for en P88RSII. Jeg angret aldri. EQ og tidskomp er i en annen dimensjon IMO, og overall eleganse og brukervennlighet er 100 hakk over alpine. Men det er bare min mening.

      Jeg kjøpte meg en CD-UB100 som ipbus plug-in til P88RSen min, så har jeg USB-muligheter der også. Denne koster ca 1000,- retail på div sjapper rundtomkring, så mye billigere enn å kjøpe en ny spiller.

      Jeg var veldig glad i 117Ri'en min, men etter jeg fikk p88'en savner jeg den ikke for fem øre.


      my two cents.

      Comment


      • #4
        klar over 88II er bedre ja. Men siden bilstereoen blitt mindre intresse på.

        Så tenkte å kjøpe meg en grei spiller med usb også. Har 117ri 3 veis aktiv deling?

        Som sagt tar i mot andre forslag også.

        Comment


        • #5
          117ri har 3 veis deling med pxa-h100 men er alikevel ikke en erstatter til p88rsen.
          Hvis jeg skulle ha bytta til noe som helst så ville det blitt en alpine spiller med pxa-h701 eller ligende. Men du får nesten se det an hvor budskjettet ditt går hen. Hadde jeg vært deg ville jeg brukt p88rsen, eller solgt den til meg
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #6
            Faktisk hat 117Ri 3-veis aktiv deling uten PXA'en også, om jeg husker riktig. Eneste grunn til at jeg kjøpte PXA'en til min var at jeg ville prøve Imprint-saken, automagisk tuning. Jeg fikk det aldri til, og når jeg gjorde det så hørtes det komplett søppel ut. PXAen lot meg også stille den 5-bånds parametriske EQen noe mer presist. Utover det, ingen forskjell.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tor Ølberg View Post
              Hadde jeg vært deg ville jeg brukt p88rsen, eller solgt den til meg
              hehe.. ja ik sant Men oppgradering fra p88 blir vel 99? og har ikke budsjett til sånne priser

              Og selge lønnes ikke, grunnet dårlig pris. mer verdt å ha den i bakhånd.

              men trur kanskje jeg går for den spilleren, så fremt jeg ik trenger å ha imprinten for 3 veis aktiv.

              Edit, kan selges forresten med innbytte handel. Hvis noen sku ha en Mosconi 4.200 dem sku blitt kvitt

              Comment

              Working...
              X