Hei,
det er på tide å bytte ut det nåværende anlegget jeg har i bilen min. Det er bare et resteanlegg jeg arvet som består av en 4 kanalsforsterker på 400 max watt, og en klein netthandelen proson sub.
Jeg kjøpte i sommer en Pioneer GM-D8400M monoforsterker, og den har blitt liggendes siden da, siden jeg følte ikke så stort behov for å sette den på proson subben...
Specs på forsterkeren:
Effekt RMS @ 4 Ohm 1 x 300 Watt
Effekt RMS @ 2 Ohm 1 x 600 Watt
Effekt (Maks) 1 x 600 Watt (4 Ohm) eller 1 x 1200 Watt (2 Ohm)
Det står mellom DENNE og DENNE
Spørsmålet er hvilken av subbene vil gi best lyd fra seg på denne forsterkeren? Jeg vil ha veldig god bass.
Bilen min er en 1992 vw polo coupè, hvis det har noe betydning.
Jeg har fått tilbud om å få kjøpe en slik brukt RFF for +/- 3.000,- og en slik Kicker får jeg ny for rundt samme pris.
Jeg håper på gode og hjelpfulle svar, tusen takk på forhånd!
det er på tide å bytte ut det nåværende anlegget jeg har i bilen min. Det er bare et resteanlegg jeg arvet som består av en 4 kanalsforsterker på 400 max watt, og en klein netthandelen proson sub.
Jeg kjøpte i sommer en Pioneer GM-D8400M monoforsterker, og den har blitt liggendes siden da, siden jeg følte ikke så stort behov for å sette den på proson subben...
Specs på forsterkeren:
Effekt RMS @ 4 Ohm 1 x 300 Watt
Effekt RMS @ 2 Ohm 1 x 600 Watt
Effekt (Maks) 1 x 600 Watt (4 Ohm) eller 1 x 1200 Watt (2 Ohm)
Det står mellom DENNE og DENNE
Spørsmålet er hvilken av subbene vil gi best lyd fra seg på denne forsterkeren? Jeg vil ha veldig god bass.
Bilen min er en 1992 vw polo coupè, hvis det har noe betydning.
Jeg har fått tilbud om å få kjøpe en slik brukt RFF for +/- 3.000,- og en slik Kicker får jeg ny for rundt samme pris.
Jeg håper på gode og hjelpfulle svar, tusen takk på forhånd!
Comment