Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan få vekk demomode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan få vekk demomode

    Hei

    Jeg lurer på hvordan jeg greier å få vekk demomode på spilleren min:http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=4324

    Bilen jeg har er en audi a4 98 model, er det noen som veit hvordan jeg skal få demoden vekk?
    Jeg har slått av demomode i settings forresten

  • #2
    Og hver gang du stopper bilen, og starter igjen, så kommer demomode på igjen og du må igjen gå inn i menyen å skru den av? I så tilfelle så husker den sikkert ikke radiostasjonene du lagrer heller?
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      høres ut som du har brudd på gul eller rød ledning bak spilleren, mål at det er strøm på en av de når bilen er av. og begge når bilen er på, og sjekk at de er koblet riktig
      | Audi A3 Sb 09 | Pioneer Avh-4200dvd | B2audio Ac 12wc | Focal 165V30|

      Comment


      • #4
        Originally posted by young-b View Post
        høres ut som du har brudd på gul eller rød ledning bak spilleren, mål at det er strøm på en av de når bilen er av. og begge når bilen er på, og sjekk at de er koblet riktig
        Bilstereosenter det stemmer, jeg har byttet om rød og gul kabel så du har sagt til meg ,men dette fungere ikke det eller? Er det noen som veit hvordan jeg kan få vekk demo mode det er velidg irriterende

        Comment


        • #5
          www.trommelyd.no - Hva med å ta kontakt med stedet du kjøpte spilleren? Tipper de kan hjelpe deg, tipper de har vært borti dette før hvis det er en sær innstilling på spilleren.

          Regner også med at du har lest igjennom manualen?
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment

          Working...
          X