Hei.Skal bygge meg en kasse til og ha på planet på pickupen til og oppbevare ting i.Spørsmålet er,hvis jeg lager kassen i mdf og har på flere lag polyester og flere strøk med epoxy maling,vil den bli vanntett og tåle vann??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vanntett kasse??
Collapse
X
-
Håper for din del at ikke forsterkerne ryker på standard garanti saker. Kan bli tricky og få det på garantien.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
-
jeg har prøvd kasse på platten på en pick up tidligere,og jeg må bare si ifra at du vil få en del problemer med kondens i kassen hvis du skal ha den helt tett.det bør være noen form for drenering i denPIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER
Comment
-
tenkte mere på drenering i bunnen av kassa,da du vil få mye kondens pga temeratursvingninger,som resulterer i MYE kondens.som sagt har jeg prøvd dette før og da endte jeg opp med en god del vann i bunnen av kassa.ta på hull i alle hjørnene,så vil det bli en litt triveligere atmosfære for forsterkerene dinePIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER
Comment
-
Takk for mye forslag.skal bygge kassa i vannfast mdf og male den med epoxy.det med kondensen tenkte jeg at jeg skulle løse med og ha varme inni der feks en lyspære eller en slags kupevarmer som går på 12v.Lasse Bass Tala
Proud to be LOUD!!!
Comment
Comment