Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer spiller!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    joa... men vet ikke kordan æ får koble til spillern til di kontaktene som er org på biln... allså, på spillern så er det kun phono kontakter, å org på bil er det sånne store kontakter, med flere ledinger man kobler sammtidig........

    Comment


    • #17
      Du har den kontakta som passer inn i det blå hullet på spilleren? Hvis du tar bilde av den og legger ut her, så kan jeg se om jeg finner riktig overgang til deg.
      Spiller: Pioneer p6600DVD
      Frontsett: Seas Lotus Performance
      Sub:Morel Elate Sw10

      Comment


      • #18
        Han trenger ein iso kontakt.
        Er antagligt løse ledninger pga at spilleren er kjøpt i usa
        Han trenger disse som er på høgre side på bildet: http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=4067

        Men uten kontakten på venstre side. Eg veit ikkje kor desse kontaktene kan kjøpes løse.

        vwpassat, du får korrigere meg viss det er feil

        Comment


        • #19
          Er det ikke ISO plugg bak på spilleren din??


          Da kjøper du den "open end" kabelen som var linket til lenger opp her, også trenger du en Quadlock til ISO overgang mellom bilen og spilleren, hvis bilen din er 2003. Vi har den på lager. Koster kr 125,-. I tillegg må du ha en antenneadapter med phantom power, den koster 165,-. "Open end" kabelen koster 89,- hos oss.

          USA spilleren din har feil radiofrekvens i forhold til Norge, så du vil oppleve dårlig mottak. DVD-spilleren støtter heller ikke sone 2, så vi har i Norge. Mao, du må kjøpe sone 1 filmer for å få sett de i bilen.


          Kan sende kablene i posten, hvis du vil.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #20
            Hmm, se her... http://www.pioneer.eu/no/products/25...0BT/index.html

            Jeg har den kontakten på venstre side, den blå... Jeg har en sånn Tuning Box som følgte med spillern som er til radioen.... så trur ikke at jeg trenger en sånn radio forsterker... å kommer nokk ikke til å bruke radio noe sælig trur jeg...
            Kan du linke meg di kontaktene du mente jeg trengte ? (Bilstereosenteret.no)

            Comment

            Working...
            X