Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg til russebil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    var det ikke 2 stk 18 tommere dere kjøpte inn,eller er jeg helt på jorde her?mvh kim

    Comment


    • #62
      btw spon og mdf er mulig å få tak i gratis i din lokale kjøkken butikk,hvis en bare spør

      Comment


      • #63
        Originally posted by kimafro View Post
        var det ikke 2 stk 18 tommere dere kjøpte inn,eller er jeg helt på jorde her?mvh kim
        2stk 15 tommer bass,
        4stk 8 tommer 3-veis

        Comment


        • #64
          hehe.da var jeg ikke så langt utpå jordet bare litt mvh kim

          Comment


          • #65
            Skal innstalere noen kathoder (lys). Skal trekke 2.5mm^2 biltema høyttalerkabel fra strømfordeleren - hvilken sikring må jeg ha?

            Comment


            • #66
              hvor mye kommer det til å trekke? ang sikringer er det ok å sikre "litt" mer en du skal forbruke, om kabel tillater det

              Comment


              • #67
                To sånne og fire slike.

                Dvs. cirka 48w @ 12v noe som tilsvarer ca. 4 ampere @ 12v. Kanskje jeg bør kjøre 2x 2,5kvad?
                Last edited by t97td; 25-04-2011, 19:07.

                Comment


                • #68
                  4 amp kan du fint belaste på en 2,5kv og 5a sikring eks.

                  Comment


                  • #69
                    Alt er montert og det spiller veldig bra. Sliter allikevel med at strøm/jord detter ut fra forsterkerene, samme hvor hardt jeg skrur til. Tips?

                    Comment


                    • #70
                      Og forresten, hvordan kan jeg resette en Pioneer spiller av nyere type (kjøpt 2010) til default innstillinger? Den har ikke knapp bak dekselet, og når jeg kobler den til spiller anlegget kun bass (det fungerer helt fint med en eldre Sony-spiller).

                      Comment

                      Working...
                      X