Kan starte med at jeg trenger flere synspunkter enn detden lokale butikken kommer med og har søkt rundt her på forumet og på andre uten at jeg har kommet fram til noe. Men over til saken, bilen er en 07' hilux x-cab som det fint heter( altså med ruter bak døra) og banken bak eller "setene" er ikke mulig å ta ut da det hele er metall og ikke på samme måte som det var i de eldre med en flippbenk, har igrunn bruk for den plassen som er der da det blir slengt hjelmer og bagger der når man skal kjøre noe med belte og ski så da blir det mest logiske i mitt hode å bygge noe som står på gulvet bak ett eller begge framstolene, eller noe som står i den ene siden på benken bak slik at den ikke tar opp for mye plass.
Er ikke verdens lengste kar så er 20-30cm å gå på på gulvet bak setet på førersiden når jeg sitter som jeg skal, men nå har jeg ikke muligheten for å ta disse målene da jeg ikke har bilen tilgjengelig for øyeblikken.
Har vært borti tanken på en eller to 8" elementer da jeg hadde ett som ble satt bak i en passat og spilte helt ypperlig for min del.
Så det jeg trenger tips om er elementer som klarer seg på liten plass og det trenger ikke å være det sykeste syke samt tilhørende forsterker og allerhelst ikke overstige 4-5k for elementer og forsterker.
Er ikke verdens lengste kar så er 20-30cm å gå på på gulvet bak setet på førersiden når jeg sitter som jeg skal, men nå har jeg ikke muligheten for å ta disse målene da jeg ikke har bilen tilgjengelig for øyeblikken.
Har vært borti tanken på en eller to 8" elementer da jeg hadde ett som ble satt bak i en passat og spilte helt ypperlig for min del.
Så det jeg trenger tips om er elementer som klarer seg på liten plass og det trenger ikke å være det sykeste syke samt tilhørende forsterker og allerhelst ikke overstige 4-5k for elementer og forsterker.
Comment