Har ingen pris til deg, og heller ikke ute etter å gjøre jobben. Men jeg har litt erfaring med trekking og misstenker at du bør kanskje legge ut ett bilde av panelet siden det har ganske mye å si hvilke modifikasjoner du har gjort som avgjør hvor vanskelig det er å trekke det.
hehe, ja kan skjønne det Men det som er at eg ikkje har begynt med det enda, eg lurar enda på om eg skal bygge ut heile døra og sparkle osv osv.. For da må eg au vite om eg får trekk på det igjen hehe. Har jo mest lyst og gjøre det selv, men tviler eg har hender til det
hehe, ja kan skjønne det Men det som er at eg ikkje har begynt med det enda, eg lurar enda på om eg skal bygge ut heile døra og sparkle osv osv.. For da må eg au vite om eg får trekk på det igjen hehe. Har jo mest lyst og gjøre det selv, men tviler eg har hender til det
Du bør absolutt tenke på hvordan det skal trekkes når du bygger ut døra. Du må også prøve å planlegge hvordan brytningspaneler skal plasseres best mulig.
Er litt tricky å trekke i vinyl, og du må nok kanskje påberegne noen forsøk om du gjør det selv. Selv så sleit jeg sikkelig med å få dørtrekka bra, men så brukte jeg heller ikke noe god vinyl (kjøpt hos en vanlig stoffleverandør, ikke spesiellt strekkbart)
Anbefaler kanskje at du gjør ett forsøk først med billig vinyl som nødvendigvis ikke er så strekkbar som en test til å få litt feelingen med hvordan vinylen oppfører seg, så kjøper du heller bedre vinyl etterpå og gjør den sikkelige monteringen.
Noen vil kanskje si kjøp god vinyl med en gang, men har du ingen erfaring med trekking så kan jeg nesten garantere at resultatet ikke blir bra første gang, samme hvor god vinyl du har
Comment