Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen i Telemark/Vestfold som bygger basskasser?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noen i Telemark/Vestfold som bygger basskasser?

Som jeg allerede har nevnt i et par andre tråder i dette forumet, vil jeg ha så tynn basskasse som mulig når jeg skal bygge anlegg igjen. Kan selvfølgelig bygge kasse selv, men tenkte å sjekke her om det var noen som lagde dette og hva dere i såfall tar for det.

Det skal være en lukket kasse til 2stk Alpine Type S 10"-elementer.

Dag Johansen, proff kassebygger på Revetal. Du finner han her inne
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Vet du brukernavnet hans her inne?

Edit: Fant det.

Off-topic: Hvorfor leder ikke annonsen deres på toppen til hjemmesiden deres?
      Last edited by King-Nothing; 24-04-2011, 20:45.

Comment

Det er jo ikke til den siden?

Comment

installbay = bilstereosenteret

Comment

Han prøver å hinte om at reklamebannerene over her, de som er grå, ikke linker ditt de skal.
            De linker til 'den tråden du leser nå'.
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Endelig en som skjønte det.

Comment

beklager den! men som topic kan jeg melde meg på dem som er knallfornøyd med kasse fra Dag!! Min er ca 15cm dyp øverst, litt mer nede, for å "spare" plass

Comment

Så bra da. Har prøvd å ringe han et par ganger i dag, men han har ikke tatt telefonen. Skal prøve igjen i morra.

Hva ga du for kassa di? Leverer han ferdig med filt, terminal og det som trengs?

Og har du bilder av anlegget?

Comment

Dag er knallflink til å lage kasser, og de blir vel så bra som kasser som selges i div butikker. Jeg har dog ikke sett noen ferdigtrekte kasser som han har laget, så det vet jeg faktisk ikke om han gjør. Gjør han ikke det, så kan du ta med kassen til meg, så skal jeg gjøre det for deg for en meget billig penge

Comment

Du får ikke kjøpt ferdigkasser i butikken som er noe i nærheten av det Dag lager. Både materialene og håndtverket i Dags kasser er av en helt annen klasse.

Også får du kassa på millimeteren etter dine egene mål, og med nøyaktig vinkel til baksete.
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Har du link til tråden?

Comment

http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6735 mvh kim

Comment

Der er det vel bare en kasse?

Forstod det slik at Dag har en tråd hvor han har lagt ut flere kasser, men finner ikke dette i forumet.

Comment

mye mulig.men du ser jo hva slags kvalitet det er der men du kan jo bygge selv også da.jeg kan sikkert hjelpe deg med trekking i stoff in worst case.vinyl har jeg aldri trekt.hehe mvh kim
                              Last edited by kimafro; 29-04-2011, 21:00.

Comment

Working...
                              X