Hvis man på død og liv skal ha en 90-graders bend på 6" rør, er det bare å gå til en rørlegger. Får ferdige bender der som passer rett på... trenger litt modding for å unngå turbulens, men de passer som bare det.
Her vart det jo "helt okei" off-topic liksom: p
Går forr 3 stk 4" aeroporter på 25cm lange tror jeg.
Har forøvrig 2stk tx1.2000d som jeg skal koble opp i 1ohm mot subbene, eller blir det forr mye?
Og for dem som måtte lure, så vil jeg ha LITT plass igjen i bagasjerommet, har en mercedes e280 98mod, og bagasjerommet er ikke mye dypt, 70cm totalt tror jeg det var: )
Skjønner ikke hva du prater om. :P Mye morsommere det da. Hehe...
Forsterkerne blir sikkert en finfin match. Aldri feil med kraftreserver, bare ikke vær for hard med volumknotten.
Som nevnt, kan du bygge mindre kasse enn du har tenkt til, og bevare mer bagasjeplass. Da blir imidlertid portlengden litt lenger, men jeg er ganske bestemt på at to 4-toms porter er nok til to 12-tommere (for vanlig bruk), så lenge man ikke tuner for lavt - og i alle fall om portene har ordentlig flens i hver ende.
Beklager off topic i tråden din.
Personlig kobler jeg aldri noe i 1 ohm med mindre det er snakk om dB-Drag.
Prøv 4 ohm først da vel, er jo en smal sak å forandre hvis du synes det blir for lite trøkk.
Mvh
Dag Johansen
"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Beklager off topic i tråden din.
Personlig kobler jeg aldri noe i 1 ohm med mindre det er snakk om dB-Drag.
Prøv 4 ohm først da vel, er jo en smal sak å forandre hvis du synes det blir for lite trøkk.
Mvh
Dag Johansen
Haha for all del, greit me litt lesestoff i ny og ne
Kan vel alltids prøve 4ohm først, vil bare ha så mye trøkk som er mulig å tyne ut av elementene nårr jeg først kjører i gang tenkte jeg
Comment