Ny bil og nye muligheter
Handlet meg ny bil, så da tenkt eg å handle nytt anlegg også
Pga det gammle begynte å bli "sliten" og noe sto igjen i gammle bilen når jeg solgte den.
Det begynner å bli et par år siden jeg handlet/bygget anlegg, så har falt helt ut av hva som er bra og ikke.
Egenlig er jeg en Pioneer fan, særlig når det kommer til spilleren.
Men for meg ser det ut som at Pioneer har "tapt" seg, iallefall begynt å satse på billig spillere. Tar jeg helt feil?
Hva anbefaler dere av Spillere? Da tenker jeg på en enkel cd-spiller (med usb,aux\SD) til + - 1000-5000 kr
Som sagt er egenlig en Pioneer fan, men er litt gira på å prøv GroundZero subber (2x12)
Noen anbefalninger? og forsterker til å driver beistan
Høytallere må jeg selfølgelig også ha, i dørene framme og bake, med diskant.
Bilen det er snakk om er en Audi A4 TQ Avant. Altså en stasjonsvogn, så jeg skal ikke ha hatte høytallere.
Det vart mye tekst og spørsmål.
Men kort oppsumering, det jeg lurer på er :
Har dere noen anbefalninger når det gjeller Cd-spiller, Høytallere, Subwoofers og forsterkere (og hvor kan jeg bestile i fra?)
Jeg er ute etter lyd med mye trøkk i, men det skal likevel ikkel vær noe konkurranse bil
Har vært supert om noen kan komme med anbefalinger og tanker rundt dette
Men sitter jo selfølgelig å leter selv.
Handlet meg ny bil, så da tenkt eg å handle nytt anlegg også
Pga det gammle begynte å bli "sliten" og noe sto igjen i gammle bilen når jeg solgte den.
Det begynner å bli et par år siden jeg handlet/bygget anlegg, så har falt helt ut av hva som er bra og ikke.
Egenlig er jeg en Pioneer fan, særlig når det kommer til spilleren.
Men for meg ser det ut som at Pioneer har "tapt" seg, iallefall begynt å satse på billig spillere. Tar jeg helt feil?
Hva anbefaler dere av Spillere? Da tenker jeg på en enkel cd-spiller (med usb,aux\SD) til + - 1000-5000 kr
Som sagt er egenlig en Pioneer fan, men er litt gira på å prøv GroundZero subber (2x12)
Noen anbefalninger? og forsterker til å driver beistan
Høytallere må jeg selfølgelig også ha, i dørene framme og bake, med diskant.
Bilen det er snakk om er en Audi A4 TQ Avant. Altså en stasjonsvogn, så jeg skal ikke ha hatte høytallere.
Det vart mye tekst og spørsmål.
Men kort oppsumering, det jeg lurer på er :
Har dere noen anbefalninger når det gjeller Cd-spiller, Høytallere, Subwoofers og forsterkere (og hvor kan jeg bestile i fra?)
Jeg er ute etter lyd med mye trøkk i, men det skal likevel ikkel vær noe konkurranse bil
Har vært supert om noen kan komme med anbefalinger og tanker rundt dette
Men sitter jo selfølgelig å leter selv.
Comment