Hei, etter eg satte in ny spiller (Alpine CDA117ri) i min audi a6 2000 modell. Har eg ikkje lenger lyd i bakdørene, men i for dørene er det lyd som normalt. Noen som har et tips her?
Har sjekka iso koblingene bare. Har ikkje serlig lyst til og ta av dør trekkene og sjekke på høytalerene i og med at det var lyd i begge dørene før org spilleren ble byttet ut. Kan audi ha en spesiel måte og koble i sammen høytalerene bak med som ikkje fungerer med iso koblingene til Alpine?
Det står sikkert Bose på grillene til høyttalerne i dørene? Du har halvaktivt system, og må ha en andapter til.
Du bruker denne adapteren og kobler til mini-ISO kontakten og inn i linjeutgangene på den nye spilleren din. Samt at du må koble den blå ledningen inn på remoteutgangen på spilleren. Slik at orginalforsterkeren din skrur seg på og av sammen med spilleren. http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=232
Satan! Det røde stikket har eg klippet bort fordi eg var sikker på det gjikk til telefonen i bilen som ikkje lenger er tilkoblet og tatt bort. Men da har eg drete meg ut sjikkelig!
Comment