Announcement

Collapse
No announcement yet.

2din+aktiv deling og tidskomp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2din+aktiv deling og tidskomp

Hei
    har fortiden en kenwood dnx7200 2 din spiller sammen med en alpine pxa-h650 lyd prosessor
    har nå planer om 3 veis frontsett, skal deles aktivt
    så regner med jeg må ha ny spiller og lyd prosessor, om det fins alternativer så jeg slipper bytte ut spiller er det beste, men må kunne betjenes foran
    krav:
    4 veis aktiv deling med tidskompensering
    2 din
    7" touch skjerm
    helst 4v linje ut
    lyd prosessor skal kunne styres fra spiller
    bilde inngang
    usb
    lyd inngang
    støtte for ratt kontroll
    støtte for handsfree via bluetooth

Det er flere løsninger på det du ønsker, de beste forslagene jeg kommer på er disse:

Alpine INA-910R og PXA-H800 er en knallcombo! Markedets BESTE navigasjon! http://www.mamut.net/controls/shop/s...nabel&pid=6674
    http://www.mamut.net/controls/shop/s...nabel&pid=6673

Evt. en IVA-W502 spiller sammen med ovvennvnte prosessor.. http://www.mamut.net/controls/shop/s...nabel&pid=4101 Men da må det kjøpes BT-adapter osv. i tillegg.
    Joakim Skovlund
    dynaBel Tønsberg
    Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
    www.dynabel.no -
    dynaBel Tønsberg på Facebook

Comment

Funker spilleren du har med rattkontroll? I såfall kan du vel bare kjøpe et BT-adapter til den for å få handsfree, og kjøpe en heftig prosessor? BitOne eller tilsvarende?

Comment

har alt av funksjoner jeg trenger av navi, kan få bt på og ratt kontroll på den jeg har ja
        så det greieste hadde vært og kun byttet lyd prossesor, men må kunne styres foran
        så kom gjerne forslag til prosessorer

Comment

Forskjellen på 502 og 505 er dockingmuligheter for den portable navien til alpine..

Begge har optisk ut, men må ha ai-net eller rca ut for analoge kilder, dersom de kobles mot prosessor.
          Alle alpinespillere med ai-net og prosessorkontroll bør kunne styre pxa-h800, men da kun volum og preset. Ingen som har prøvd dette ennå, som jeg vet om. Iva-d800 kan også kun styre preset og volum, så pxa må styres via pc eller rux for å justeres. 502/505 er lydmessig veldig bra spillere, så til prisene de går for om dagen, er det gode kjøp! Eneste er å se på hva man ønsker av utstyr.. På 910-spilleren er alt innebygget, og prismessig blir det ikke stor forskjell om man kjøper til navi og bt til 502...

Valget mellom Mosconi 6to8 og pxa er litt vrient, siden 6to8 ikke har kommet ennå. FUNKSJONSMESSIG er 6to8 overlegen, men lydmessig er den jo ikke testet ennå, så who knows..? Mosconi har forbedret analogdelen og strømforsyningen i 6to8 for å gjøre den bedre lydmessig, derfor den er utsatt i forhold til tidl. planlagt. PXA har et godt stykke igjen for å matche ODR-prosessoren lydmessig, men prisen tatt i betraktning skulle det kanskje bare mangle.. PXA-H800 MÅ ha firmwareversjon 1.003 for å fungere greit, så til dere som har eller skal ha en, sjekk dette! Min hadde versjon 1.000 og hadde endel issues som ble rettet opp med oppgradert firmware.
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Working...
          X