Announcement

Collapse
No announcement yet.

Får ikke strøm til cd spiller...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får ikke strøm til cd spiller...

    Hallo! vill bare si først att jeg har ca 0 peiling på elektronik å ledninger å div så ikke ta å klask hode opp i ... fordi du kanskje synes spørsmålet mitt er latterlig !

    Skulle montere cd spiller i min nye audi i går å fikk til att det knistra noe så inni helvette baki ledningene der, det som er så rart er att jeg har sjekket alle sikringer som jeg finner. forstår heller ikke tysk så vet ikke nøyeaktig vilken sikring som går på va. Har sjekke med voltometer om det kom strøm igjennom ledningene men det gjorde det altså ikke..

    Er en audi 100 2.6l 94 mod..
    Kunne gjerne ha trengt litt hjelp her nå,,

    Takk =)

  • #2
    jo, men en ledning var løs og kom borti loddinga på noen andre ledninger...

    Comment


    • #3
      sikringen til cd spilleren har nok gått. Sjekk de sikringene som ligger inni bilen og se etter radio / cd e.l. og se om den har tatt kvelden, da skal den se slik ut:


      Og du bør lodde de løse kablene på plass. Evt bytte ISO kontakt i bilen. Er ikke lurt å ha noen kabler som blir lett løse når bilen rister på de ""bra"" veiene i Norge.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #4
        Jepp, alle ledningen er fikset nå ! =)

        Men probleme er att jeg har sjekket alle sikringene jeg finner...
        Noen som har peiling på hvor den kan ligge?

        Comment


        • #5
          kobla rett da helge?
          // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
          //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
          Mvh
          Rune Kvaal

          Comment


          • #6
            De fleste har en boks med sikringer under panseret og en eller to i kupeen. De pleier å være rundt føttene til føreren og/eller passasjeren. Enten i kickpanelet, midt i bilen, under cd spilleren på siden som regel eller over kickpanelet.
            Mvh. Damir

            Comment

            Working...
            X