Announcement

Collapse
No announcement yet.

spm ang montering av ny frontspiller i biler 2005 +

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spm ang montering av ny frontspiller i biler 2005 +

som tittelen sier så lurer jeg på hvor mye arbeid det er å sette inn ny spiller i en nyere bil iom jeg ikke er sikker på om jeg kan sette inn utstyret som jeg har kjøpt (gamle bilen min ble kræsjet rett før jeg ble ferdig med den så ("#%¤"#¤%%"E!!!!!!!) osv...

akkurat nå så kan man si at jeg er like knust som bilen og aner ikke hva jeg skal gjøre..

det jeg har er en 9887r alpine spiller 1 din, 2 seas 10" mid bass, ett herts 2 veis frontsett med 2 delefiltere og en infinity kappa four..

og med en nyere bil er det jo enda støre sjangse for at radioen er med å styrer litt i bilen f.eks klokker i dasjbordet osv.. men jeg har ikke peiling.

spurte jo i sin tid om bil r. spesialisten kunne hjelpe meg med å få min nye spiller til å snakke med kjøre computeren og adskilt klokke osv . men det virket ikke som om dem gadd... (?)

og det kan jo ikke bli enkelre med årene?

hjelp? : P

Dette er nok veldigt avhengigt av kva slags bil du velger.

Det finnes rattfjernkontroll adapter til ein del forskjellige biler og merker på spillerene.
    Eg har ein 03 Volvo S60. Den har styring av stereo, cruice kontroll, telefon og navigasjon på rattet. Da må eg ha spiller og ledningssett som sørger for at dette ikkje forsvinner!

Eller du kan bruke originalspiller og tilkoble resten av utstyret

Comment

kan jo beholde orginal spiller og ha alpine spilleren i tilleg
      kjøp deg bmw så kan du bytte spiller, der er klokker, cruise og annet tøv adskilt fra spiller, og det viktigste av alt det løper ikke på henda

Comment

Working...
      X