Hei folkens, etter å ha søkt litt på forumet har jeg funnet mye forskjellig angående dempematter. Derfor tenkte jeg at vi kunne prøve å lage en samletråd her. Litt info om de forskjellige merkene og hva man har testet selv og hva man kanskje ville gjort annerledes.
Jeg ønsker å ha noe til ryddig tråd så da tenker jeg vi kan prøve oss på ett liknende oppsett som dette(det er selvfølgelig ingen regel, men er lettere for oss som vil:
Merke/navn på produkt:
Litt tekniske spesifikasjoner (enkle for alle å forstå):
- Vekt:
- Tykkelse:
- Oppbygning:
- Eventuelt annet: (Bulkpakke, dørkit, bagasjeromskit, høytalerkit) I tillegg er det dempematter ala Dynamat Extreme også har du Dynamat Dynaliner for eksempel, gjør forskjell på det.
Din erfaring:
-
Fordeler:
Ulemper:
Pris, oppgitt størrelse og eventuellt omfang dette rakk:
Evt en link:
Jeg hadde satt veldig pris på om dere kunne gitt ett forsøk
Og gjerne relevante produkter som fortsatt er i salg. Selvfølgelig, om du kan sammenligne med gamle som er gode så kan du gjerne legge med flere.
Burde kanskje vært i tester og anbefalinger men flyttes på mods sitt behov. Jeg blir ikke sur, bare ikke slett
Jeg ønsker å ha noe til ryddig tråd så da tenker jeg vi kan prøve oss på ett liknende oppsett som dette(det er selvfølgelig ingen regel, men er lettere for oss som vil:
Merke/navn på produkt:
Litt tekniske spesifikasjoner (enkle for alle å forstå):
- Vekt:
- Tykkelse:
- Oppbygning:
- Eventuelt annet: (Bulkpakke, dørkit, bagasjeromskit, høytalerkit) I tillegg er det dempematter ala Dynamat Extreme også har du Dynamat Dynaliner for eksempel, gjør forskjell på det.
Din erfaring:
-
Fordeler:
Ulemper:
Pris, oppgitt størrelse og eventuellt omfang dette rakk:
Evt en link:
Jeg hadde satt veldig pris på om dere kunne gitt ett forsøk
Og gjerne relevante produkter som fortsatt er i salg. Selvfølgelig, om du kan sammenligne med gamle som er gode så kan du gjerne legge med flere.
Burde kanskje vært i tester og anbefalinger men flyttes på mods sitt behov. Jeg blir ikke sur, bare ikke slett
Comment