Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine display out hjelp, noen Alpine guruer her

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alpine display out hjelp, noen Alpine guruer her

Hei jeg har en Alpine 305-s spiller som jeg har montert i en MB 270cdi 2002 og jeg har kjøpt KCE-960B integrering til mb men jeg får ikke info i skjermen i bilen, ratt funksjonene funker ok.
    får opp alpine off i skjermen
    måtte koble litt om for å få liv i spilleren.
    Noen som kan gi meg noen tips her så hadde det vært supert.

1) Sjekk at alle ledninger som går til den KCE-960B dingsen er kobla til noe.
    Jeg har en tilsvarende enhet til min Renault (APF-D101RE), og måtte koble på en blå ledning for å få ting til å dukke opp i displayet

2) Sjekk at KCE-960B er den rette dingsen for akkurat _din_ Mercedes. Det er ikke sånn at passer'n i en, passer'n i alle, dessverre.

3) Sjekk at du har rett versjon av KCE-960B, dvs. at den støtter rett versjon av Alpine Vehicle Display Interface.
    Logoen til Vehicle Display Interface har en rød eller blå bøyd pil på siden av teksten "Vehicle Display Interface".

Sørg for at det er samme farge på denne bøyde pilen på emballasjen til KCE-960B som det er på din iDA-X305S, altså:
    - er det rød pil på kartongen til spilleren, skal det være rød pil på posen til adapteret, og…
    - er det blå pil på kartongen til spilleren, skal det være blå pil på posen til adapteret.
    Anlegg: Alpine iXA-W407BT, fabrikkmonterte høyttalere, iPhone 4, PXA-H100 Imprint-prosessor, KCE-635UB og en liten USB-harddisk.
    Bil: 2008 Ford Mon Dieu sedan 2.0 TDCi

Comment

Working...
    X