Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med Kenwood KDC-6051(kontra DEH-9300)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaringer med Kenwood KDC-6051(kontra DEH-9300)?

    Hei!

    Tror min Pioneer DEH-3100 er klar for utskiftning og hadde egentlig tenkt å kjøpe DEH-9300, men så kom jeg over Kenwood sin KDC-6051..Noen som har prøvd denne og evt hva syns dere om den?

    Er godt fornøyd med den jeg har nå, utenom at jeg kunne tenkt meg mer innstillinger som bl.a tidskomp og større EQ. (Ikke at jeg egentlig har peiling hva jeg skal med det...)

    Jeg har Focal 165A1 med 6,5" i dørene, diskantene oppå dashbordet. Har også en 12" i bagasjen.

    Ønsker å kunne justere forsterkeren til frontsettet på spilleren, samt evt. bruke 4" pioneerene rett på spilleren selv om dette kanskje ikke er ideelt. Føler de løfter lyden litt, men dette kan kanskje bli bedre med skikkelige justeringsmuligheter?


    Er det noen som kjenner til DEH-9300 kontra denne kenwood spilleren? Er som sagt fornøyd med den jeg har men kunne godt tenkt meg en litt mer avansert mtp justeringsmulighet når jeg først skifter
    Den jeg har nå var med 12" i baki, 4" i dashen og bassboost på fullt hehe :P Men sliter litt med å få den rette lyden nå med nytt frontsett og ett mål om litt mer SQ enn før

    Bruker ikke ipod/iphone forresten. Går mest i spotify via aux og ellers usb

    Takker for innspill !

  • #2
    Har bestillt kdc-6051u nå så får vi se

    Comment

    Working...
    X