Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppdrag utlyses: A-stolpe støping.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppdrag utlyses: A-stolpe støping.

    Hei

    Er det noen handy folk her inne som vil påta seg en jobb med å støpe inn diskanter i mine A-Stolper til en Passat 3BG?

    Vil også fått støpt inn 1stk voltmeter og 1 stk turbotrykk i venstre A-stolpe. Eller kva sier folket? mulig for harry?

    Finnish på A-stolpene trenger å være klar for lakk, vil bli lakkert i bilens farge med motivlakkering.

    Så om noen er interesserte i denne jobb, ta kontakt gjerne stipuler en ca pris også Jeg dekker selvsakt frakt tur/retur.

    P.S.: Skulle gjerne prøvd meg på dette selv, men pga en arbeidsulykke i fjord sommer der jeg mistet min ventre arm har jeg ikke mulighet, derfor spørr jeg dere hyggelige bilstereofrelste medmennesker

    Mvh
    Stigern
    Last edited by stigern; 31-08-2011, 06:08.
    Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
    Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

  • #2
    Har du Hørt med haakon o? Han bor ikke langt ifra haugesund og rimelig hendig med hendene : )
    Angående og få lagt dem til, blir kanskje litt vanskelig å få det gjort uten å ha bilen til stede da slikt vanligvis trenger litt tilpassing.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Han følte seg ikke heilt klar for en slik jobb:-)

      Noen andre?
      Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
      Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

      Comment


      • #4
        Tja, kan gjøre det jeg hvis du har mulighet for å komme til stavanger evnt merke opp hvordan du vil ha dem plassert og vinklet.
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tor Ølberg View Post
          Tja, kan gjøre det jeg hvis du har mulighet for å komme til stavanger evnt merke opp hvordan du vil ha dem plassert og vinklet.
          Tja! En kjøre tur til stvg er jo bare kos det, kjekt med litt bilstereo prat også;-) send meg nr ditt på pm du
          Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
          Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

          Comment

          Working...
          X