Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helix PP50DSP - forsterker med innebygd dsp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fantes til touran ser jeg, står riktignok til RCD310 i margen der. Har tre spørsmål Pål.

Hva koster kablene for å få dette plug and play?
    Er det samme kabler om det er MFD2 eller RNS510?
    Hvordan er lydkvaliteten generelt på Helix forsterkere?

Comment

Originally posted by eiko View Post
      Fantes til touran ser jeg, står riktignok til RCD310 i margen der. Har tre spørsmål Pål.

Hva koster kablene for å få dette plug and play?
      Er det samme kabler om det er MFD2 eller RNS510?
      Hvordan er lydkvaliteten generelt på Helix forsterkere?
      295,- for kabelen. http://bilstereosenteret.no/product_...roducts_id=857

MFD2 og RCD har quadlock, så de er like. Men har du parkeringssensor, rattfjernbetjeneing og Bluetooth orginalt så må du bruke en annen kabel. Den har jeg også på lager og koster 349,-

Jeg syns disse plug&play enhetene låter veldig bra. Spesielt utifra hvordan det låter orginalt.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Sånn, da er denne kjøpt og varen kom med posten i dag. Gleder meg til å koble opp. Takk til Pål for rask og god service.

Comment

Ta gjerne bilder, av både enhet og brukergrensesnittet på PCen.
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Kommer vel etterhvert det også. Har ikke selve USB kabelen for å kunne justere manuelt på delefiltre og tidskomp, skal prøve med sd kortet først for å se hvordan det låter. De har et ferdigjustert program for min bil (touran). Kabelen ser jeg koster 990, litt dyrt, men på sikt hadde vært gøy å sette seg inn i bilen med pc og justere også

Comment

Har da montert forsterker i bil. Monterte den sammen med en MediaDAB enhet og har fått en betraktelig forbedring av lyden. Forsterkeren er liten av størrelse men spiller stort. Bruker fremdeles originale høytalere. Bassen ble tight og kontrollert, mellomtonen ble fyldig (ikke delvis tam som før) og diskanten ble klar (ikke skrikende som før).

Alt i alt meget fornøyd. Skulle vært morosmt å bytte ut høytalerne også, men det låter såpass bra nå, så vi får se.

Eneste jeg kicker litt på er DSP-justeringen jeg lastet ned fra nettsiden til Helix. Jeg er ikke helt fornøyd med tidskompenseringen, må finjustere litt med balansen i spilleren for å få det ok, helt bra blir det ikke. Når det er sagt så slet jeg litt ned nedlastingen, så mulig dette ikke ble helt korrekt. Fikk et par feilmeldinger under nedlastingen som jeg ikke vet hva betyr.

Comment

Denne frister det å teste altså
                Har du noen bilder underveis i installasjonen?
                Last edited by ugn; 29-06-2012, 02:30.
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Dett fungerte ikje med rns 510 å dyaudio ivertfall
                  øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Har ingen bilder av installasjonen desverre, alt ble montert sammen med DAB enheten av han som leverte den. Ble fristende og bekvemmelig.

Fungerte ikke med RNS510 å dynaudio? Hørets merkelig ut, hvorfor skulle den ikke gjøre det?

Comment

Working...
                    X